پرداخت 330میلیارد به حساب شهرداری و دهیاری ها

به گزارش طفره، مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان اظهار کرد : بیش از 3 هزار و 354 میلیارد ریال عوارض وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال 99 به حساب شهرداری ها و دهیاری های این استان زنجان پرداخت شد.

پرداخت 330میلیارد به حساب شهرداری و دهیاری ها

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ میرحیدر رضوی گفت: لازم است مردم بدانند که مالیات پرداختی از سوی آن ها برای رفاه و آبادانی خود مردم و مناطق هزینه می گردد و به عبارت دیگر، مردم با پرداخت مالیات نقش پررنگی در توسعه شهرها و روستاها دارند .

رضوی توضیح داد: از این مبلغ، بیش از یک هزار و 671 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان زنجان واریز شده است .

وی اعلام کرد: مبلغ پرداختی به شهرستان خدابنده نیز بیش از 511 میلیارد ریال است .

رضوی با بیان اینکه بیش از 489 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ابهر پرداخت شده، اضافه کرد: سهم شهرستان خرمدره بیش از 218 میلیارد است .

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: بیش از 142 میلیارد به شهرستان طارم و بیش از 122 میلیارد ریال نیز به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ماهنشان واریز شده است .

این مسئول ادامه داد: مبلغ پرداختی به شهرستان ایجرود بیش از 110 میلیارد ریال و شهرستان سلطانیه نیز بیش از 89 میلیارد ریال است .

وی گفت: این مالیات 9 درصد بهای تمام شده محصولات بوده که توسط خریداران پرداخت می گردد و طبق قانون 3 درصد از مجموع مالیات بر ارزش اضافه کرده جهت عمران و آبادانی شهرها و روستاها به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت می گردد .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14605

به "پرداخت 330میلیارد به حساب شهرداری و دهیاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 330میلیارد به حساب شهرداری و دهیاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید