پرداخت رشوه یک شرکت انگلیسی برای فروش بالگرد به هند

به گزارش طفره، خبرنگاران : نخست وزیر انگلیس در جریان سفر خود به هند تصمیم دارد تا موضوع پرداخت رشوه از سوی یک شرکت انگلیسی برای فروش 12 فروند بالگرد به هند را مورد آنالیز قرار دهد.

پرداخت رشوه یک شرکت انگلیسی برای فروش بالگرد به هند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری لیدرشیپ؛ دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه سفر خود به هند را شروع نمود تا در جریان این دیدار علاوه بر مسائل تجاری، موضوع پرداخت رشوه برای فروش بالگردهای انگلیسی را نیز مورد آنالیز قرار دهد.

هیات همراه دیوید کامرون نیز فردا برای شرکت در یک جلسه تجاری وارد شهر بمبئی خواهد شد. این شهر یکی از قطب های مالی هند به شمار می رود.

محور اصلی مذاکرات روز سه شنبه میان مان موهان سینگ، نخست وزیر هند و دیوید کامرون در دهلی، قرارداد 750 میلیون دلاری برای خرید 12 فروند بالگرد از شرکت انگلیسی ایتالیایی آگوستا وستلند خواهد بود.

این شرکت فراوری کننده بالگرد متهم است برای اینکه این قرارداد را از آن خود کند اقدام به پرداخت رشوه نموده است. البته مقامات این شرکت اتهامات وارده را رد نموده و معتقدند که قرارداد کاملا قانونی بوده است.

از یک شهروند انگلیسی به عنوان دلال این معامله نام برده شده است. در صورت فسخ این قرارداد این شرکت انگلیسی ضرر زیادی خواهد نمود.

در جریان این ملاقات مقامات دو کشور همچنین درباره همکاری در حوزه های انرژی، مبارزه با تروریسم، امنیت منطقه ای با یکدیگر تبادل نظر خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5095

به "پرداخت رشوه یک شرکت انگلیسی برای فروش بالگرد به هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت رشوه یک شرکت انگلیسی برای فروش بالگرد به هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید