پای عصر جدید بنشینیم یا دورهمی؟، کمی بی نظمی در پخش همزمان برنامه های جذاب

به گزارش طفره، با تکرار بیشتر برخی برنامه های پرمخاطب و جذاب تلویزیون، مخاطبانی که برای دوری از ابتلا و شیوع کرونا خانه نشین شده اند، می توانند از برنامه های سیما در ساعات مختلف استفاده کنند.

پای عصر جدید بنشینیم یا دورهمی؟، کمی بی نظمی در پخش همزمان برنامه های جذاب

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، برنامه های پرمخاطب سیما برای چینش در نوروز 99 از روز اول فروردین و با پخش روی آنتن توانسته اند نظر مخاطبان را جلب کنند. از دورهمی همیشگی مهران مدیری که در این دو شب با حضور بهنام بانی، میثم ابراهیمی و بهرام افشاری روی آنتن رفت و یا عصر جدیدی که فصل دوم خودش را دوباره با هیجان کلید زده است، در این بین به خوبی دنبال می شوند.

سریال های نوروزی نیز شروع خوبی در پخش داشته اند، خصوصا پایتخت 6 که مثل همیشه با نیش و کنایه های کمدی وار خود، در نخستین قسمت ها هم خبر از سری دیگر خوش ساختی از این سریال می دهد.

جدا از بازه زمانی پخش سریال ها که برحسب ساعت تعریف شده و بدون تلاقی با یکدیگر، در کنداکتور شبانه قرار گرفته اند اما برخی تولیدات جذاب تلویزیون ناخواسته در یک ساعت مشابه پخش می شوند که این شکل از پخش گاه با نقد مخاطبان سیما که شب را برای تماشای تلویزیون انتخاب کرده اند، نیز روبرو شده است.

عصر جدید پخش نوروزی خود را از دو شب گذشته روی آنتن برد و اینگونه نیز قرار است هر شب ساعت 23:30 در کنداکتور شبکه سه قرار گیرد. از سوی دیگر دورهمی هم با اجرای مهران مدیری که در این مدت مورد استقبال قرار گرفته است، برنامه نوروزی خود را ساعت 23 روی آنتن می برد.

هرچند این همزمانی ناخواسته در کنداکتور شلوغ شبانگاهی سیما قابل توجیه است. ممکن است برخی از این برنامه ها بدین خاطر مخاطبش را از دست بدهد اما به بیننده برای تماشای تولیدات بهتر و سرگرم کننده قدرت انتخاب می دهد.

با این حال تلویزیون سعی داشته در چینشی دوباره، تکرار برنامه های پرمخاطبش را در دستور کار بگذارد آنچنانکه عصر جدید تکراش را فردای روز بعد و ساعت 11 صبح روانه آنتن می کند و دورهمی نیز خودش را در سه نوبت 6 و 11 صبح و همچنین 17 عصر به آنتن شبکه نسیم می رساند.

بنابراین مخاطبانی که درحال حاضر بنابر توصیه مقامات بهداشتی کشور و برای دوری از ابتلا و شیوع کرونا خانه نشین شده اند، می توانند از برنامه های سیما در ساعات مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8223

به "پای عصر جدید بنشینیم یا دورهمی؟، کمی بی نظمی در پخش همزمان برنامه های جذاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای عصر جدید بنشینیم یا دورهمی؟، کمی بی نظمی در پخش همزمان برنامه های جذاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید