تکرار حال خوب در ماه رمضان

به گزارش طفره، من سال های بسیاری در ماه رمضان کار روی آنتن داشتم. به همین دلیل مردم که من را می دیدند سوال می کردند سال جاری ماه رمضان چه کاری از شما پخش می گردد. از جمله سریال هایی که در این ماه بازی کردم و پخش شد خاطرم هست سریال عروج با آقای سیروس مقدم بود. البته کارهای دیگری هم بود که حضور ذهن ندارم.

تکرار حال خوب در ماه رمضان

ناگفته نماند که این کارها قبل از ماه رمضان ساخته می شد اما همین که در یک ماه مبارک روی آنتن می رفت برای من حس خوبی بود. یعنی حال خوبی به من می داد وقتی می دیدم مردم روزه دار یا در طول روز یا هنگام افطار کاری را که من در آن بازی نموده ام می بینند. نمی توانم حس و حالش را توصیف کنم اما حال خوبی داشتم. چون می دانستم مردم سریال ها را تماشا می نمایند که وقتی من را می بینند، سوال می نمایند.

یعنی ما را در این ماه مبارک در نظر دارند. اصولا ماه رمضان ماه خاصی است و با این که آدم گرسنه می گردد اما حال خوبی دارد که وصف شدنی نیست. حتی زمانی که در ماه رمضان سر فیلمبرداری بودیم، موقع افطار و سحر حس و حال عجیب و خوشایندی داشتیم که در طول روزها و ماه های دیگر تکرارنشدنی است.

یعنی موقعی که سر کار بودیم و افطار و سحر می شد و پای سفره ها می نشستیم، خیلی آن لحظات را دوست داشتم؛ شبیه دوران کودکی ام در ماه رمضان. یعنی حس و حال ماه رمضان هر سال برای هر سنی تکرار می گردد. برای من هم این اتفاق می افتد و درست حس و حالی را که در آن دوران داشتم هنوز هم در 76 سالگی دارم و هر سال در ماه رمضان همان حال خوب برایم تکرار می گردد.

من در نوجوانی در مسجدی در شیراز مکبر بودم و یادم می آید که آن وقت ها معمولا نوجوان ها مکبر بودند و در ماه رمضان اقامه می گفتند. اما عظیم تر که شدم این کار به نوجوان دیگری سپرده شد. البته متاسفانه دو سالی است که درگیر کرونا شده ایم و همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته است. به عنوان مثال من پیش از عید در سریال جشن سربرون کار می کردم که به دلیل بیماری تا به امروز هنوز هم تعطیل است و از اسفند سال گذشته من در خانه هستم. امیدوارم این روزها تمام گردد و ما باز هم بتوانیم به عشق مردم کار کنیم.

مهدی فقیه بازیگر / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14149

به "تکرار حال خوب در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار حال خوب در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید