سرانجام نخستین جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد

به گزارش طفره، آیین پایانی جشنواره ملی چارسوق با اعلام برگزیدگان گروه های مختلف هنری و هچنین با حضور مدیران شهری و میراث فرهنگی در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار گردید.

سرانجام نخستین جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد

به گزارش خبرنگاران،علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه ما در برج میلاد به پشتوانه اندیشه های مترقی و ارزشمند، دهکده اقوام را ایجاد کردیم، ادامه داد: ما در برج میلاد برای اجرای جشنواره ملی چارسوق یا علی گفتیم و قدم در راهی گذاشتیم برای پیمایش ایران و تکه تکه پازل سرزمین دلیران ایران را در کنار هم چیدیم، شبانه های برج میلاد در کنار قوم های مختلف رنگ و عطری بی نظیر داشت.

درویش پور سپس از زیباییهای شهرها و استان های مختلف کشور نام برد و گفت: ما در تهران در برج میلاد به پشتوانه اندیشههای مترقی و ارزشمند، دهکده اقوام را ایجاد کردیم و در کنار مخاطبان، آلبومی از داراییهای ایران را ایجاد کردیم .ما رونق و توسعه را در داخل مرزهای کشور جستجو می کنیم.

وی توضیح داد: در این جشنواره، خراسان بزرگ را با پرچم رضوی اش و با طلای سرخ آن تکریم کردیم و به تمدن شکل گرفته در کرانه کارون و به سربلندی خوزستان ادای احترام کردیم و در بهشت ایران کهگیلویه و بویراحمد نفس کشیدیم و شب ایلام را در کنار مهربانی مردمانش گذراندیم، تالاب ها و غارها و چشمه های استان مرکزی را باهم مرور کردیم و سرزندگی چهارمحال و بختیاری را توصیف کردیم.

درویش پور در ادامه توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: در جشنواره چارسوق، فرهنگ البرز را به تصویر کشیدیم به اصفهان نصف دنیا سلام کردیم به استان فارس و تمدنش سر زدیم و به پهلوانان کرمانشاه عرض ارادت کردیم، در سرزمین افسانه ای سیستان و بلوچستان به تماشای زیبایی های این سرزمین رفتیم، در اربیل به تماشای زیبایی های آن نشستیم و در استان قم به حرم اهل بیت سلام کردیم و آشیانه عقاب در کردستان سری زدیم و به تماشای زیبایی های سواحل بوشهر و کرانه های استان هرمزگان نشستیم و به جنگل های سرسبز شمال نیز سری زدیم و به مهمانی اقوام در گلستان رفتیم. در یزد تمدن ایران را مرور کردیم و در خراسان شمالی و جنوبی به مردمانش سلام کردیم.

بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد،مدیرعامل برج میلاد توضیح داد: ما رونق را و فرهیختگی را در مرزهای خودمان جستجو می کنیم به همت شما هنرمندان که فرزندان عزیز ایران هستید این موضوع را در درون مرزهای خودمان به جستجو پرداخته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 315

به "سرانجام نخستین جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نخستین جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید