واکنش مونتلا بعد از پیروزی میلان

به گزارش طفره، سرمربی میلان بازی برابر کروتونه را سخت توصیف کرد و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

واکنش مونتلا بعد از پیروزی میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، میلان در یکی از ملاقاتهای حساس هفته پانزدهم رقابت های سری A از کروتونه پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به سرانجام رساند.

وینچنزو مونتلا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی بود و برای رسیدن به پیروزی نهایت کوشش خود را به کار گرفتیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و خوشحالم که سه امتیاز را هر چند که اذیت شدیم به دست آوردیم. مانوئل لوکاتلی یک بازی خوب دیگر را به نمایش گذاشت. او بسیار خوب ظاهر شد. هر چند فضای کافی به لوکاتلی داده نشد اما به خوبی در میدان حرکت کرد و کوشش زیادی از خود نشان داد اما درباره ام بایه نیانگ باید بگویم که او کیفیت لازم را در این ملاقات نداشت و می توانست بسیار بهتر از این ظاهر گردد.

خبرهای زیادی درباره جدایی کارلوس باکا از میلان و بازگشت او به لالیگا به گوش می رسد. مونتلا درباره این بازیکن کلمبیایی گفت: هیچ مسئله ای با باکا نداریم. او به زودی آماده بازی کردن می گردد. به او احتیاج داریم.

مونتلا ادامه داد: کروتونه هر چند شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد اما بازی برابر این تیم آسان نبود. دروازه ما باز شد اما ناامید نشدیم و جبران کردیم. این بازی چند نکته مثبت برای میلان داشت که باید در ملاقاتهای آینده از آن استفاده کنیم. می خواهم به کروتونه به خاطر این بازی خوبی که به نمایش گذاشت تبریک بگویم. آنها بسیار منظم و پر کوشش ظاهر شدند. یورای کوچکا کارت زرد دریافت کرد و ملاقات بعدی ما را از دست داد و این ناراحت کننده است.

میلان با این پیروزی، با 32 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به رم در رده سوم جدول رده بندی نهاده شد. این تیم در حساس ترین بازی هفته شانزدهم رقابت های سری A باید هفته آینده به مصاف رم برود. در جدول رده بندی یوونتوس با 36 امتیاز در صدر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6944

به "واکنش مونتلا بعد از پیروزی میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مونتلا بعد از پیروزی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید