ژاوی: میلان همواره ما را به دردسر انداخته است

به گزارش طفره، خبرنگاران : ستاره ملی پوش خط میانی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش همواره در جدال با میلان به دردسر افتاده و بازی امشب دو تیم در سن سیرو هم ممکن یکی دیگر از دفعاتی باشد که نماینده ایتالیا رمق آنها را می گیرد.

ژاوی: میلان همواره ما را به دردسر انداخته است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، ژاوی هرناندس در آستانه دیدار تیمش با میلان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو، دیداری که برای سومین فصل پیاپی نماینده های پرافتخار فوتبال ایتالیا و اسپانیا را برابر هم قرار می دهد، گفت: تاریخ و آمار نشان می دهند هر گاه که ما با میلان روبرو شده ایم به دردسر افتاده ایم. ما روی فرم هستیم. با حداکثر اطمینان و اعتمادبه نفس پا به میدان می گذاریم اما این را هم می دانیم که این میلان چقدر می تواند کار را برای ما سخت کند.

ژاوی که با روزنامه اسپورت گفت وگو می کرد، اضافه نمود: میلان یک تیم ایتالیایی است که تعداد قهرمانی هایش در لیگ قهرمانان از تعداد قهرمانی های ما بیشتر است و در طول تاریخ همواره هر گاه با هم روبرو شدیم، برای ما دردسرساز شده است. شاید امشب هم یکی دیگر از آن دفعاتی باشد که برابر میلانی ها به زحمت می افتیم پس باید رقابت و ثابت کنیم که در میدان چه قدرتی داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3757

به "ژاوی: میلان همواره ما را به دردسر انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: میلان همواره ما را به دردسر انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید