توقف میلانی ها در شب پیروزی قرمزپوشان پایتخت

به گزارش طفره، خبرنگاران: سی ودومین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف تیم های اینتر و میلان و پیروزی خارج از خانه رم ادامه پیدا کرد.

توقف میلانی ها در شب پیروزی قرمزپوشان پایتخت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین شب از بازی های هفته سی ودوم سری A، تیم های شهر میلان در کسب پیروزی برابر حریفان خود ناکام ماندند. در آخرین بازی شب گذشته (یکشنبه) میلان، تیم سوم جدول رده بندی در خانه خود، استادیوم سن سیرو در شرایطی که از دقیقه 72 با اخراج هافبک فرانسوی اش متیو فلامینی 10 نفره به کار خود ادامه می داد، برابر ناپولی به تساوی یک بر یک بسنده کرد تا فرصت کمتر کردن فاصله اش با آبی پوشان شهر ناپل را از دست بدهد.

در این بازی که میلان با پیروزی می توانست شانس خود برای صعود مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را افزایش دهد، فلامینی نخستین گل بازی را در دقیقه 29 برای روسونری به ثمر رساند اما 4 دقیقه بعد گوران پاندف، مهاجم مقدونیه ای ناپولی کار را به تساوی کشاند. با این تساوی فاصله 4 امتیازی که میلان ناپولی و میلان در رده های دوم و سوم جدول رده بندی سری A بود، حفظ شد.

اینتر، دیگر تیم شهر میلان نیز در خانه کالیاری با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد. در این بازی مائوریسیو پینیلا دو بار در دقایق 63 و 76 برای کالیاری گلزنی کرد تا مسبب صعود تیمش به رده دهم جدول رده بندی گردد. اینتر اما با قبول این شکست و با توجه به پیروزی نزدیک ترین تعقیب کننده اش به رده هفتم جدول سقوط کرد.

بر خلاف تیم های شهر میلان، قرمزپوشان پایتخت ایتالیا بازی هفته سی ودوم خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. رم در خانه تورینو در حالی که در این بازی در دقیقه 80 با اخراج فدریکو بالزارتی 10 نفره شد، در نهایت با نتیجه 2 بر یک حریف تورینی را شکست داد تا جای اینتر را در رده ششم جدول رده بندی سری A بگیرد. پابلو اوسوالدو در دقیقه 22 و اریک لاملا در دقیقه 60 برای رم گلزنی کردند و تک گل میهمان را هم رونالدو بیانچی در دقیقه 31 به ثمر رساند.

در آخرین و یکی از حساس ترین بازی های این هفته سری A، امشب یوونتوس صدرنشین در استادیوم المپیکوی شهر رم به مصاف لاتزیوی رده پنجمی می رود که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده انگیزه دارد. یوونتوس در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلاف خود را با ناپولی رده دومی به 11 امتیاز افزایش دهد.

- شب گذشته چهار دیدار دیگر هم برگزار گردید که در آنها نتایج زیر رقم خورد:

پالرمو یک - بولونیا یک

گل ها:یوسیپ ایلیچیچ (4) برای پالرمو و گابادینی (17) برای پالرمو

پارما صفر - اودینزه 3

گل ها: لوئز موریل (12 و 43)، روبرتو پریرا (62)

جنوا یک - سمپدوریا یک

گل ها: موتازالم (80) برای جنوا و ادر (28) برای سمپدوریا

اخراج: آندره آ کاستا (78 - سمپدوریا)

کیه وو صفر - کاتانیا صفر

در جدول رده بندی تیم های یوونتوس با 71 امتیاز صدرنشین، ناپولی با 63 امتیاز دوم و میلان با 59 امیتاز سوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3419

به "توقف میلانی ها در شب پیروزی قرمزپوشان پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف میلانی ها در شب پیروزی قرمزپوشان پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید