هواوی می گوید بیش از یک میلیون هواوی میت 30 فروخته است

به گزارش طفره، هواوی امروز رسما خاطرنشان کرد که تا همین الان، توانسته بیش از یک میلیون گوشی هواوی میت 30 و Huawei Mate 30 Pro به فروش برساند. این گوشی ها از روز 4 مهرماه در کشور چین به فروش رفته و این رکورد در کمتر از یک هفته به دست آمده که فوق العاده است.

هواوی می گوید بیش از یک میلیون هواوی میت 30 فروخته است

درواقع گفته شده این رکورد تنها ساعاتی پس از سخنرانی Rachrd Yu در هفته گذشته در فروشگاه این شرکت در شنزن چین و همزمان با شروع فروش این گوشی ها به دست آمده است. همچنین میزان فروش آنلاین گوشی های سری هواوی میت 30 هم در این رکورد سهیم بوده اند و طبق آمار، فروش آنلاین این گوشی در ساعات اول توانسته رکورد صد هزار فروش در هر دقیقه را بشکند.

البته فعلا راهی نداریم تا ادعای شرکت هواوی را تایید یا رد کنیم. اما همچنان، این گوشی در کشور چین توانسته استقبال خوبی داشته باشد که بخش زیادی از آن، به تحریم های آمریکا برمی شود که باعث شده چینی ها نسبت به خرید این گوشی، از لج آمریکایی ها هم که شده، درنگ نکنند. همانطور که احتمالا می دانید، هیچ کدام از دو گوشی هواوی میت 30 پرو و Mate 30 به سرویس های گوگل مجهز نیستند و این یعنی حتی فروشگاه گوگل پلی استور هم روی آن ها نصب نشده است. جدا از این موضوع، عکس هایی مثل عکس بالا هم در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که نشان می دهد مردم برای خرید این گوشی در جلوی فروشگاه هواوی در شنزن، صف تشکیل داده اند.

محبوب ترین نسخه این گوشی ها نیز نسخه سبز رنگ هواوی میت 30 پرو است که گفته شده به سرعت موجودی آن ها به انتها رسیده است. البته هواوی میت 30 و میت 30 پرو هنوز در خارج از چین عرضه نشده اند. درواقع اگرچه مراسم معرفی این گوشی ها در شهر مونیخ آلمان برگزار شده بود اما این گوشی ها ابتدا در چین عرضه شده اند و قرار است در ماه جاری میلادی، در دیگر نقاط جهان هم عرضه شوند. شما درباره این گوشی ها چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4653

به "هواوی می گوید بیش از یک میلیون هواوی میت 30 فروخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی می گوید بیش از یک میلیون هواوی میت 30 فروخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید