هزینه 68 میلیارد دلاری چینی ها برای تعطیلات یک هفته ای

به گزارش طفره، آمارها نشان می دهد که تا انتها تعطیلات یک هفته ای روز ملی در چین، مردم این کشور 68 میلیارد دلار هزینه گردشگری خود نموده اند که در نوع خود بی سابقه است.

هزینه 68 میلیارد دلاری چینی ها برای تعطیلات یک هفته ای

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در چین همه ساله سه هفته تعطیلات طلایی در نظر گرفته می گردد که علاوه بر تعطیلات روز دنیای زحمت کشان و تعطیلات موسوم به عید بهار، تعطیلات مربوط به روز ملی نیز یکی از آنان است.

تعطیلات روز ملی چین که از هفته پیش در این کشور آغاز شده بود، دیروز به سرانجام رسید.

مسئولان این کشور می گویند که خرج کردن 68 میلیارد دلار تنها برای یک هفته از سوی گردشگران در داخل چین خود یک رکورد محسوب می گردد.

با بالا رفتن استانداردهای زندگی و افزایش درآمد مردم چین و بهبود شرایط مالی، چینی های بیشتری در مناسبت های مختلف به گردش و سفر می روند.

به غیر از گردشگری در داخل چین، توریست های چینی بیشترین شمار گردشگران در مناطق مختلف دنیا بخصوص در کشورهای شرق، شمال شرق آسیا و خاور دور از جمله در کره جنوبی و ژاپن را شامل می شوند.

کره جنوبی، تایلند، ژاپن، اندونزی، آمریکا، سنگاپور، ویتنام، مالزی، مالدیو و روسیه از جمله کشورهایی بوده اند که توریست های چینی به آنها سفر نموده اند.

آمار تارنمای سازمان ملی گردشگری چین نشان می دهد که بیش از 560 میلیون چینی در این یک هفته در داخل کشور سفر نموده اند این در حالیست که تلویزیون دولتی چین تعداد افرادی را که در این ایام به خارج از کشور سفر نموده اند، بالغ بر 6 میلیون نفر اعلام نموده است.

بر اساس همین آمارها، فقط در روز پنجشنبه یعنی یک روز مانده به آخر تعطیلات یک هفتهای یک میلیون و 160 هزار سفر با قطار در چین اجرا شده است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4514

به "هزینه 68 میلیارد دلاری چینی ها برای تعطیلات یک هفته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 68 میلیارد دلاری چینی ها برای تعطیلات یک هفته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید