هدف زیست محیطی هتل گلوریای دبی

به گزارش طفره، هتل گلوریا، هتل لوکس چهار ستاره دبی را به تنهایی می توان یک جاذبه گردشگری به شمار آورد.

هدف زیست محیطی هتل گلوریای دبی

هتل گلوریای دبی، تبدیل به یک مقصد گردشگری در دبی شده است که دارای فضایی مدرن برای برگزاری رویدادها، سوئیت های بزرگ، اسپای آرامش بخش و سالن های تناسب اندام بسیار پیشرفته و مجموعه ای وسیع از سالن های ناهارخوری با چشم اندازهایی مسحورکننده از شهر و دریا است.

Green Globe برای سومین سال متمادی هتل گلوریا را مجددا تأیید نموده است. پس از انجام بازرسی های در محل، این هتل پیروز به کسب امتیاز 78٪ شد؛ این بازرسی ها به وسیله شرکت FARNEK مستقر در امارات متحده عربی صورت گرفته که شریک محبوب Green Globe در خاورمیانه است.

به گفته فردی فرید، مدیر کل منطقه ای هتل ها و استراحتگاه های گلوریا:

از زمانی که ما سفر پایدارپذیری خود به هتل های گلوریا را شروع کردیم، دریافتیم که پایدارپذیری را دیگر نمی توان صرفا موضوعی در مورد کاهش آسیب به محیط زیست دانست، بلکه طرح های ارزشمندی را دربر می گیرد که برای محیط زیست سودمند هستند. بنابراین، این اقدامات تبدیل به بخشی از فرهنگ روزانه ما شده اند؛ اگر چیزی که از اجتماع دریافت می کنید بیشتر از چیزی باشد که می توانید به آن برگردانید، نمی توانید خیلی به فرایند خود ادامه بدهید. تیم من این موضوع را متوجه شده اند و بر اساس آن، اهداف Green Globe را تنظیم نموده اند.

هتل گلوریای دبی، تمام کوشش خود را معطوف استفاده از برترین شیوه های محیط زیستی و ارائه برنامه های اجتماعی مختلف جامعه برای پیشبرد استراتژی کسب و کار خود نموده است. قهرمان های Green Globe، همان نیروهای کار فعالی هستند که در سرگرم فعالیت های سازگار با محیط زیستی هستند که همکاران، مهمانان و دیگر ذینفعان را درگیر می نماید. علاوه بر این، هتل پیروز شده است که اندازه انتشار گاز کربن خود را در سال 2017 تا 4.27٪ کاهش بدهد و بعلاوه، 72.15 تن را خنثی بکند که نسبت به سال گذشته، 12.35 تن افزایش یافته است.

پروژه تازه تاسیس EMS با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی در سال 2018 انجام خواهد شد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 20922

به "هدف زیست محیطی هتل گلوریای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف زیست محیطی هتل گلوریای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید