هتل تریسارا در پوکت

به گزارش طفره، هتل تریسارا در پوکت

جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند جزیره ای افسانه ای است که با آب های گرم و زلال خود محلی عالی برای تفریحات آبی و غواصی در دنیای زیر آب است. پوکت بزرگ ترین جزیره تایلند است و نسبت به دیگر جزایر معروف تایلند قیمت بهتری دارد. اگر به این جزیره سفر کنید گرینه های مختلفی برای محل اقامت خود پیش رو دارید، هتل های لوکس این جزیره سفر شما را بسیار خاطره انگیز می نمایند. می خواهیم درباره بهترین هتل سال 2016 پوکت حرف بزنید، هتل تریسارا. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

هتل تریسارا در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره تریسارا (Trisara) از هتل های منحصر بفرد پوکت است که در میان جنگل ها و باغ های استوایی عجیب واقع شده است ، در اطراف محوطه هتل درختان نخل زیادی می بینید که قدم زدن در میان این درختان شما را با حس و حال تازه ای آشنا می نماید.

هتل خلیجی اختصاصی دارد، با 12 دقیقه پیاده روی به ساحل رویایی آن می رسید، در ساحل می توانید غرق در تفریحات آبی مثل موج سواری، غواصی و شیرجه شوید سواحل پوکت بهترین فرصت برای دیدن آبزیان دریایی است، در این هتل بهترین شرایط برای غواصی برای شما فراهم شده است.

هتل 48 ویلای بسیار بزرگ دارد که 2 تا 6 اتاق شخصی دارند، در این ویلاها می توانید غرق درسکوت خلیج و زیبایی های طبیعی سواحل شمال غربی پوکت شوید، همه سوییت ها دارای استخرهای شخصی مرمر هستند و چشم انداز زیبایی از دریای آندامان دارند، می توانید در هنگام غروب در حالی که در استخر شخصی خود در حال شنا هستید غروب محسور کننده این دریا را تماشا کنید. اتاق های جذاب این هتل دکوراسیونی مدرن و تایلندی دارند و هر اتاق مجهز به تلویزیون، دی وی دی پلیر، مینی بار، صندوق امانات، سشوار و … است.

اگر به تفریحات ورزشی علاقه دارید هتل برای شما باشگاه و زمین تنیس در نظر گرفته است، بعد از اینکه مدتی را با تفریحات ساحلی گذراندید به باشگاه بیایید و با تمرینات دیگر به تجربیات لذت بخش سفر خود اضافه کنید. هتل یک رستوران فضای باز دارد که غذاهای تایلندی، اروپایی و دریایی سرو می نماید. در ترسارا گریل می توانید غذاهای دریایی کبابی میل کنید و در کافه آن هم نوشیدنی ها و آب میوه های خوشمزه را بچشید.

فاصله هتل تا ساحل کارانا 30 دقیقه رانندگی و تا شهر پوکت 45 دقیقه رانندگی است، هتل کرایه اتومیبل دارد می توانید سوار بر اتومبیل به مرکز پوکت برسید و جاذبه های دل این جزیره زیبا را هم ببینید، هر چند این هتل هر آنچه در پوکت به دنبال آن هستید را برای شما فراهم می نماید اما رفتن به خود پوکت و خرید از مراکز خرید و تجربه طعم رستوران های دیگر را هم نباید فراموش کنید. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید پس از آمدن به پوکت و پیاده شدن از هواپیما اتومبیل های اختصاصی هتل به طور رایگان شما را به هتل می رسانند، فاصله فرودگاه تا هتل 8.3 کیلومتر است و بعد از طی 15 دقیقه به راحتی به هتل می رسید.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3780

به "هتل تریسارا در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تریسارا در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید