چطور سفری تفریحی و 7 روزه به تایلند را برنامه ریزی کنیم؟

به گزارش طفره، سفر 7 روزه به تایلند

همانطور که شما هم مانند بسیاری از مسافران و گردشگران تایلند می دانید، سفر 7 روزه به تایلند نمی تواند جوابگوی بازدید از تمام جاذبه های این کشور زیبا و گرمسیری باشد. بسیاری از تورها که برای تایلند بسته می شوند تنها به 3 شهر بانکوک، پوکت و پاتایا محدود شده و در مدت 7 روز شما را در این 3 شهر می گردانند. با این وجود، اگر خودتان به تنهایی و جدای از تور قصد سفر به تایلند را دارید، می توانید یکی از برنامه های سفر 7 روزه به تایلند را که به شما معرفی می کنیم انتخاب نموده و براساس آن سفر خود را تنظیم کنید. در این مطلب برای 7 روز سفر شما به تایلند، 3 نوع پیشنهاد سفر داده می گردد. ترتیب شهرها در هر برنامه گفته شده و مقصد شما معین می گردد. در نهایت برای سفر خود، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را می توانید از سایت خبرنگاران انجام دهید.

چطور سفری تفریحی و 7 روزه به تایلند را برنامه ریزی کنیم؟

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

پیشنهادهای برنامه سفر 7 روزه به تایلند

نمایی از تایلند | بانکوک و دیدنی های اطرافش | بازدید از جزایر گلف تایلند

نمایی از تایلند

  • روز اول و دوم-بانکوک

اگر برای بار اول است که به تایلند سفر می کنید، این برنامه سفر 7 روزه به تایلند را به شما پیشنهاد می دهیم. روز اول و دوم خود را در بانکوک سپری کنید. به سمت فرودگاه بین المللی دون موئنگ بانکوک یا فرودگاه بین المللی سوارنابهومی بانکوک بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید. برای دو روز اول سفر خود در پایتخت بانکوک بچرخید تا با حال و هوای مردم تایلند بیشتر آشنا شده و حس غریبگی شما از بین برود. از جاده خائو سان Khao San Road، کاخ گرند the Grand Palace و دیگر جاذبه های بانکوک دیدن کنید. اگر به دنبال جاذبه های تایلندی بیشتری هستید، در هنگام شب در خیابان های شلوغ و پر از بوتیک بانکوک قدم بزنید یا در روز به بالای کوه گلدن the Golden Mount بروید و غروب خورشید را از آنجا تماشا کنید.

  • روز سوم- کانچانابوری | Kanchanaburi

تمام وسایل خود اضافه خود را در بانکوک بگذارید و در روز سوم از سفر 7 روزه به تایلند خود، برای سفری یک روزه به ناحیه غربی استان کانچانابوری بروید. در این راستا به دیدن پل مشهور بر روی رودخانه کیوای the River Kwai یا گورستان یادبود جنگ و موزه جنگ جیث the Jeath War Museum بروید. می توانید در کل برنامه خود را در پارک ملی ایروان Erawan National Park بریزید. به دیدن آبشار یا کمپ فیل ها در این پارک بروید. در انتهای روز به سمت بانکوک بازشد.

  • روز چهارم- آیوت هایا | Ayutthaya

به سمت استان آیوت هایا تور گرفته و به دیدن پایتخت باستانی سیام بروید. دیدن این مکان در سفر 7 روزه به تایلند می تواند در اولویت شما قرار گیرد. چرا که بسیار زیبا و اعجاب آور است. می توانید در میان خرابه های بناهای مذهبی روز خود را سپری کنید یا به سمت کاخ بنگ پا-این Bang Pa-In Palace، کاخی تابستانی برای پادشاه معروف مونکوت King Mongkut بروید. پس از بازدید از این دو مکان شگفت انگیز در هنگام شب، به سمت چیانگ مای قطار سوار شوید و سفر خود را به ناحیه شمالی تایلند ادامه دهید.

  • روز پنجم- چیانگ مای | Chiang Mai

با اینکه شهر چیانگ مای بسیار کوچک تر از بانکوک است اما برای همه نوع گردشگر جاذبه تفریحی دارد. در این شهر کوچک بیشتر می توانید با فرهنگ مردم بومی تایلند آشنا شوید. سفر 7 روزه به تایلند خود را در بازارهای شبانه چیانگ مای ادامه دهید. می توانید به دیدن بنای یادبود فیل و ببر بروید. ماجراجویان در این محل می توانند به بلندترین کوه تایلند به نام دوآ اینتانون Doi Inthanon صعود نمایند یا به سافاری شبانه در باغ وحش محلی چیانگ مای بروند.

  • روز ششم-چیانگ رای

صبح زود بیدار شده و سفر 7 روزه به تایلند را به سمت چیانگ رای و مثلث طلایی ادامه دهید. چیانگ رای شمالی ترین شهر تایلند و مثلث طلایی، محل تلاقی 3 کشور تایلند، لائوس و میانمار است که رود مکونگ the Mekong River آن ها را از هم جدا نموده است. بر روی رودخانه قایقرانی کنید. در نهایت در راه برگشت به سمت چیانگ مای سری هم به یکی از قبایل قدیمی تایلند در این ناحیه بزنید.

  • روز هفتم- چیانگ مای، بانکوک و برگشت به ایران

در این روز خود را برای برگشت از چیانگ مای به بانکوک و در نهایت برگشت به ایران آماده کنید.

بانکوک و دیدنی های اطرافش

  • روز اول و دوم- بانکوک

سفر خود را به پایتخت در سفر 7 روزه به تایلند آغاز کنید. در یکی از هتل های نزدیک به خیابان خائو سان یا سیستم حمل و نقل بانکوک رزرو کنید. 2 روز اول سفر خود را به گشت و گذار در شهر و دیدن بناهای تاریخی و مذهبی آن مانند کاخ گرند سپری کنید. همچنین می توانید بر روی رودخانه چائو فرایا the Chao Phraya River کروز بگیرید و در یک کلاس آشپزی تایلندی ثبت نام کنید.

  • روز سوم و چهارم- کانچانابوری | Kanchanaburi

روز سوم به سمت غرب حرکت کنید. 2 روز از برنامه سفر 7 روزه به تایلند را در اینجا سپری کنید. به دیدن طبیعت زیبا و مناطق تاریخی عجیب این منطقه بروید. روز اول راجع به تاریخ تایلند در جنگ جهانی اول بخوانید؛ به دیدن پل کوایی، قبرستان جنگی و موزه جنگ جیث بروید. حتی بهتر است که سوار قطار مرگ در این ناحیه شوید و از راهنمای خود بخواهید که تاریخ خونین آن را برایتان بازگو کند. روز دوم به پارک ملی ایروان بروید. از آبشار آن دیدن کنید، به دیدن موزه ایروان و باغ های چشم نوازش بروید و در نهایت اگر علاقه مند به حیوانات هستید، کمپ فیل ها را از دست ندهید. در انتهای روز به سمت شرق و آیوت هایا بروید.

  • روز پنجم- آیوت هایا

آیوت هایا به خاطر بناهای مذهبی تاریخی اش شهرت بسیار دارد. در راستاهای جنگلی به دیدن مجسمه ها و بناهای تاریخ مذهب تایلند بروید. حتی می توانید از کاخ تابستانی پادشاهان تایلندی در قدیم که در نزدیکی شما قرار گرفته است، دیدن کنید. در نهایت در هنگام بعد از ظهر به سمت بانکوک حرکت نموده و خود را برای پاتایا آماده نمایید.

  • روز ششم و هفتم- پاتایا | پاتایا

صبح زود پرواز بانکوک به پاتایا را سوار شده و به دیدن جاذبه های زیبا و توریستی این شهر بروید. روز اول را به دیدن بناهای تاریخی پاتایا بگذرانید. به دیدن باغ های بوتانیکال نونگ نوچ the Nong Nooch Tropical Botanical Gardens بروید. در بازار شناور پاتایا بچرخید و خرید کنید. از غذاهای خیابانی این شهر امتحان کنید و شب هنگام به خیابان های تفریحی شلوغ آن بروید. در نهایت از پاتایا سفر 7 روزه به تایلند خود را به سرانجام رسانده و به کشور خود باز شد.

بازدید از جزایر گلف تایلند

  • روز اول و دوم- کوه ساموئی | Koh Samui

اگر می خواهید که از شهرهای بزرگ دوری کنید و به دنبال سواحلی گرراستای برای تفریح هستید، این برنامه سفر 7 روزه به تایلند برایتان مناسب است. به سمت کوه ساموئی بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید. 2 روز اول سفرتان را در این ناحیه به استراحت در ساحل، غواصی، شنا، ورزش های آبی یا قایق سواری در میان 42 جزیره پارک ملی آنگ تونگ Ang Thong National Park و بازدید از آن ها بپردازید. فرودگاه زیبای کوه ساموئی یکی از زیباترین و سرسبزترین فرودگاه های کوچک در تایلند است. برای آشنایی با فرودگاه کوه ساموئی می توانید به مطلب نوشته شده در مجله راجع به این فرودگاه و نحوه دسترسی از آن به سمت جاذبه های آن، مراجعه کنید.

  • روز سوم و چهارم- کوه فا انگان | Koh Pha Ngan

صبح روز سوم سوار قایقی تندرو به سمت کوه فا انگان شوید. این جزیره به خاطر منظره زیبای ماه کامل و جشن های شبانه اش معروف است. در طول روز از آبشارها و باتلاق های آن دیدن کنید. به دوچرخه سواری در جزیره بپردازید و شب را در رستوران ها و کافه ها و به تبادل نظر با دیگر جهانگردان بپردازید. روز چهارم را در برنامه سفر 7 روزه به تایلند به غواصی و گشت و گذار در این جزیره زیبا بگذرانید.

  • روز پنجم و ششم- کوه تائو | Koh Tao

کوه تائو یا جزیره لاکپشت یکی از بهترین مکان ها برای غواصی در دنیاست. این مکان با همین ویژگی اش هر ساله گردشگران بیشماری را جذب خود می کند. در ادامه سفر 7 روزه به تایلند به سمت کوه تائو قایق تندرو سوار شده و باقی دو روز باقی مانده را به ورزش های آبی مانند شنا، غواصی و اسنورکلینگ بپردازید. اگر خوش شانس باشید در هنگام غواصی می توانید کوسه های والی را هم ببینید. بیشتر گردشگران، از این جزیره مکانی عالی برای جوانان، خانواده ها و یا ماه عسل یاد می نمایند.

  • روز هفتم- کوه ساموئی

روز آخر به سمت کوه ساموئی برگشته و پرواز خود را به سمت ایران انجام دهید.

در این مطلب 3 نوع تور و سفر به تایلند را با اهدافی جداگانه به شما معرفی نمودیم. در مطالب بعدی سفر به پوکت و دیگر مناطق توریستی تایلند را در طی سفری 7 روزه به شما معرفی خواهیم نمود. می توانید بلیط هواپیمای خود به مقاصدی همچون بانکوک، چیانگ مای، چیانگ رای، پاتایا و حتی کوه ساموئی را از سایت خبرنگاران و به صورت آنلاین خریداری کنید. اپلیکیشن خبرنگاران انجام تمام فرایند خرید شما را برایتان راحت تر می کند.

منبع: tripzilla.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3173

به "چطور سفری تفریحی و 7 روزه به تایلند را برنامه ریزی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور سفری تفریحی و 7 روزه به تایلند را برنامه ریزی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید