نخستین شورای حکمیت ورزش کشور در خراسان جنوبی شروع به کار کرد

به گزارش طفره، خبرنگاران/خراسان جنوبی طی مراسمی، نخستین شورای حکمیت ورزش کشور با اعطاء احکام اعضای این شورا در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

نخستین شورای حکمیت ورزش کشور در خراسان جنوبی شروع به کار کرد

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

حسن عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، بعدازظهر سه شنبه 19 آذر در این مراسم اظهار کرد: ورزش می تواند ناکامی های حاصل از تحریم را برطرف کند.

وی با اشاره به نخستین شورای حکمیت ورزش کشور، اضافه کرد: اعضای این شورا از دلسوزان ورزش بوده و در این حوزه فعال هستند.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان نمود: بعضی از مسائل ورزشکاران پیش از اینکه در رسانه منعکس گردد، در شورای حکمیت آنالیز و برطرف خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: همیشه یکی از مهم ترین چالش های ورزش، بحث حواشی ورزشی بوده است که به سرعت نیز در اثر ناآگاهی در فصای مجازی منتشر می گردد، همین مسئله باعث شد ظرفیت بدنه ورزشی استان در جهت اهداف توسعه ورزشی قرار نگیرد و از این ظرفیت ها به درستی استفاده نگردد.

وی توضیح داد: با وجود این عوامل به این نتیجه رسیدیم که باید ساختاری برای رسیدگی به مسائل ورزشی از جمله ضعف پاسخگویی هیات های ورزشی و دست اندرکاران این حوزه ایجاد گردد.

وی اضافه کرد: هدف این شورا این است که به وسیله گفتمان سازی موضوعات را از نظر حقوقی و حقیقی و اداری آنالیز نموده و رای نهایی در هیات صادر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان نمود: عدم تعامل بین انجمن های دانشگاهی و کارگری از جمله مهم ترین مسائل هیات ورزشی است که باید تعامل افزایش یابد.

عزیزی با بیان اینکه در بدنه شورای حکمیت ابعاد فنی، حقوقی نیز آنالیز می گردد، توضیح داد: جشنواره شکوه پیوند به همت مجمع خیرین ورزشیار استان برگزار می گردد.

وی با اشاره به سفر معاون امور جوانان وزارت ورزش به خراسان جنوبی، اظهار کرد: به وسیله خیری 50 میلیارد تومانی برای تاسیس مجتمع یا دهکده ورزشی فرهنگی استان جذب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از کوشش ها برای راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان گفت و اعلام کرد: دوازهمین یادواره شهدای خراسان جنوبی و اولین یادواره شهدای مدافع حرم در دی ماه سال جاری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6564

به "نخستین شورای حکمیت ورزش کشور در خراسان جنوبی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین شورای حکمیت ورزش کشور در خراسان جنوبی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید