نخستین بازار دائمی محصولات ایرانی در عمان راه اندازی می گردد

به گزارش طفره، رئیس دفتر اتاق تعاون مشترک عمان و ایران از راه اندازی نخستین بازار دائمی محصولات ایرانی در شهر برکه کشور عمان خبرداد و گفت: توسعه فعالیت تجار و شرکت های ایرانی در کشور عمان را در دستورکار قرار داده ایم.

نخستین بازار دائمی محصولات ایرانی در عمان راه اندازی می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، عماد الشکیلی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک رؤسای اتاق های تعاون منطقه 5 کشور در بندرعباس با اشاره به ظرفیت های موجود در ایران گفت: کشور عمان از این فرصت برای ارتقای روابط با این کشور در زمینه های مختلف برنامه ریزی نموده است.

وی بیان داشت: حضور تعاونی های فعال در زمینه فعالیت های گردشگری، صادرات و واردات، ظرفیت بالقوه ای برای سرمایه گذاری و ایجاد ارتباط مناسب بین دو کشور را فراهم ساخته و کشور عمان نیز قادر است در زمینه های مختلف با ایجاد تعامل، روابط خود را با فعالان مالی ایران توسعه دهد.

رئیس دفتر اتاق تعاون مشترک عمان و ایران با اشاره به رابطه مناسب عمان با کشورهای حاشیه خلیج فارس توضیح داد: وجود محصولات و ظرفیت های عالی در ایران به ویژه استان هرمزگان شروع حرکتی عظیم در روابط جدید مالی بین این دو کشور است.

الشکیلی در ادامه خواهان راه اندازی کشتی گردشگری در جهت بنادر عمان با هرمزگان شد و اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک نیز شاهد برگزاری نمایشگاهی ویژه اتاق های تعاونی ایران برای معرفی محصولات شرکت های وابسته در عمان باشیم.

وی تاکیدکرد: با توجه به استقبال عمان از تجار و شرکت های ایرانی می توان در جهت توسعه این فعالیت ها گام برداشت و دفتر اتاق تعاون عمان آمادگی دارد امکانات و تسهیلات مورد احتیاج سفر فعالان مالی ایران را به کشور عمان فراهم کند.

رئیس دفتر اتاق تعاون مشترک عمان و ایران از راه اندازی بازار دائمی محصولات ایران در شهر برکه عمان در سال 2017 خبرداد و گفت: تجار و فعالان مالی ایرانی، عمان را کشور خودشان بدانند چرا که تمامی امکانات برای فعالیت و سرمایه گذاری آنان در کشور عمان با درنظر دریافت تسهیلات ویژه فراهم شده است.

الشکیلی همچنین از همکاری کشور عمان در زمینه ثبت شرکتها و توسعه فعالیت تجار ایرانی با حذف هزینه های ثبت شرکت و همچنین حذف مالیات در 5 سال اول فعالیت در این کشور خبرداد و اذعان داشت: به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا تجار ایرانی، عمان را بهترین نقطه برای فعالیت تجاری و مالی برگزینند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4818

به "نخستین بازار دائمی محصولات ایرانی در عمان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین بازار دائمی محصولات ایرانی در عمان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید