معرفی سوغاتی های دبی

به گزارش طفره، آنچه باید در سفر به دبی بخرید

خرید سوغاتی های دبی یکی از زیباترین و بی نظیرترین کارهایی می باشد در سفر به این شهر تاریخی انجام خواهید داد. هر سالانه با توجه به ورود میلیون ها گردشگران خارجی شاهد خرید و تهیه سوغاتی های دبی در انواع اشیای شاخص این منطقه می باشیم. شما در سفر به این شهر می توانید بهترین و جذاب ترین تحفه های جاویدان دبی را خریداری و به همراه خود ببرید که بی شک خرید و هدیه سوغاتی های دبی به دوستان و اقوام خود آنها را شاد و شاد خواهد نمود. امارات متحده عربی به خصوص دبی با داشتن مراکز خرید متعدد در سطح شهر و بازارها فروشگاه های بسیار نظر و توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به خود جذب نموده است و می توان گفت شهر دبی یکی از مراکز مهم خرید در جهان به شمار می رود و بهترین گزینه برای خرید سوغاتی های بی نظیر است. توجه داشته باشید که سوغاتی ها، فرهنگ و رسوم یک ملت را به رخ میکشد که سوغاتی های دبی نیز نشان از فرهنگ ملت این منطقه می باشد. این بار می خواهیم در سفر به شهر زیبای دبی شما را با سوغاتی های دبی آشنا کنیم که این سوغاتی ها می تواند صنایع دستی و یا جواهرات گران قیمت را در بر بگیرد. با ما همراه باشید و اطلاعاتی مفید در این خصوص به دست آورید.

معرفی سوغاتی های دبی

لباس و پارچه از سوغاتی های دبی

از جمله معروف ترین و بهترین سوغاتی های دبی می توان لباس و پارچه را نام برد که این سوغاتی در کنار ساده بودن در جهانی خرید شهرت بسیار زیادی را اختیار نموده است و می توان گفت وجود این سوغاتی در اقصی نقاط جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد؛ که لباس و پارچه ها نیز از جمله سوغاتی های دبی بوده و از پرطرفدارترین سوغاتی های این منطقه می باشد هم چنین با توجه به چاپ عکس و متون بر روی لباس ها در سال های اخیر، فروشندگان این شهر نیز با پیش رو قرار دادن این شیوه از طرح ها و مارک های آی لاو یو دبی بر لباس های خود استفاده می کنند که این لباس ها در اولویت انتخاب خرید توریستها و گردشگران واقع شده است. گردشگران می توانند برای خرید لباس ها و تیشرت های مارک دار از تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید اقدام کنند که در کنار خرید لباس و پارچه می توانید از دیگر سوغاتی های دبی نظیر کفش، صنایع دستی و دمپایی نیز دیدن نمایید. بسیاری بر این باورند که صنعت پارچه و خیاطی این شهر هم رتبه با هند و ویتنام می باشد.

خرما یکی دیگر از سوغاتی های دبی

از دیگر سوغاتی های دبی می توان به محبوب ترین خوردنی های این منطقه اشاره کرد که به جرات می توان گفت در سراسر امارات متحده عربی، شهر دبی بهترین خرما را دارد که این خرماها خاص تهیه و به فروش می رسند و با خرماهای ما تفاوت بسیاری دارند. خرمای دبی بیشتر با آجیل و شکلات پر می شود که با داشتن طعم بی نظیر و مزه لذیذ هواداران بسیاری را داراست. خرماهای بتییل از معروف ترین سوغاتی های دبی و یکی از بهترین برندهای خرمای این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که به دنبال خرید سوغاتی های دبی لذیذ و خوشمزه هستند می توانند خرمای بتییل را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند. گردشگران می توانند از هایپر مارکت و فروشگاه های مواد غذایی این سوغاتی لذیذ را خریداری کنند و این محصول در بسته های مختلفی به فروش می رسد که شما می توانید هر کیلویش را با قیمت بسیار مناسب و ارزانی خریداری کنید. البته در بسته بندی های بزرگ تر در قیمت بالایی به فروش می رسد که باز هم از محبوب ترین سوغاتی های دبی محسوب می شود.

فرش و تابلو فرش های فارسی از سوغاتی های دبی

فرش و تابلو فرش های فارسی از دیگر سوغاتی های دبی بوده که می توان گفت فرش های دستباف ایرانی از بی نظیر ترین سوغاتی ها در سراسر جهان به شمار می رود و در جهان نظیر ندارد و در حال حاضر شاهد این هستیم که در کشورهای خارجی سعی بر بافت فرش های نظیر فرش های ایرانی می باشیم؛ که شهر دبی نیز فعالیت هایی در این زمینه داشته و امروزه فرش ها و تابلو فرش های ایرانی از مهم ترین سوغاتی های دبی به شمار می رود. اغلب گردشگران و توریست ها این فرش ها و تابلو فرش ها را به عنوان فرش های دستبافت فارسی می شناسند و بر این باورند که این فرش ها ریشه در تمدن ایرانی دارند و با خرید آنها، به عنوان سوغاتی های دبی به دوستان و اقوام خود هدیه می کنند. فرش های ایرانی برگرفته از طرح های سنتی و بسیار جالب نظر و توجه هر رهگذری را به خود جذب می نماید و می توان گفت بی اعتنا گذشتن از این سوغاتی بی نظیر امری غیر ممکن خواهد بود.

شکلات شتری از سوغاتی های دبی

علاقه مندان خوراکی و شیرینی ها می توانند در میان خرید سوغاتی های دبی، شکلات شتری را در اولویت قرار دهند اگر شما نیز عاشق شکلات هستید می توانید با خرید شکلات شتری مزه و طعم واقعی این منطقه را بچشید که در قالب های شتری تهیه و عرضه می شود. این شکلات ها در قالب های کوچک و بزرگ با استفاده از شیر شتر درست می شوند که از لذیذ ترین سوغاتی های دبی بوده و حتما باید در سفر به این شهر از مزه این شکلات را بچشید. شایان به ذکر است که شکلات های شتری از جمله سوغاتی هایی می باشد که در هیچ یک از نقاط جهان مانند آن را نمی توان یافت. شما می توانید این محصول را از فروشگاه های مواد غذایی دبی خریداری نمایید. از میان انبوهی از سوغاتی های دبی، شکلات های شتری از لذیذ ترین و محبوب ترین خوراکی هایی می باشد که توریست ها و گردشگران با یک بار امتحان کردن آن، عاشق لذت و مزه این شکلات ها خواهند شد و حتما در سفرهای آینده خود به این شهر به دنبال خرید و چشیدن این شکلات خوش طعم خواهند بود.

عطرهای عربی از سوغاتی های دبی

و در آخر از سوغاتی های دبی می خواهیم عطرهای عربی را برای شما معرفی کنیم که می توان گفت با داشتن رایحه بی نظیر و جذاب هوش از سر شما می برد. این عطر ها که در کشورهای عربی بسیار یافت می شوند با داشتن بوی منحصر به فردی با ترکیبی از اسانس های مختلف تهیه و فراوری می شوند. با توجه به این که پسندیدن رایحه به سلیقه افراد بستگی دارد اما بی شک با بوییدن و استشمام عطرهای عربی در حال و هوای خاصی فرو خواهید رفت و رایحه های تلخ و گرم این عطرها مورد پسند شما واقع خواهد شد. اگر به دنبال خرید سوغاتی های دبی و هدیه هایی برای اقوام و دوستان خود هستید می توانید این محصول را در نظر داشته باشید که بی شک سوغاتی جذاب و شیک محسوب خواهد شد. همانطور که میدانید امروزه افراد به ظاهر خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و استفاده از عطرهای خاص و محبوب را در اولویت خود قرار می دهند از این رو عطرهای عربی می توانند گزینه ایده آل و خوشایندی برای دوستان و نزدیکان به شمار آید که در سفر به شهر تاریخی دبی می توانید این سوغاتی را خریداری کنید.

امیدواریم مقاله فوق شما را در خرید سوغاتی در تور دبی هدایت کند.

منبع: دلتابان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4217

به "معرفی سوغاتی های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سوغاتی های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید