پاساژهای دیدنی سنگاپور، تجربه هیجان در کنار آرامش! (تور ارزان سنگاپور)

به گزارش طفره، سنگاپور یکی از پرگردشگرترین کشورهای آسیایی است که در جنوب شرقی این قاره قرار گرفته است. یکی از جاذبه های این کشور، خصوصا برای گردشگران مرفه، پرسه زدن در برترین مراکز خرید سنگاپور است. تنوع کالاهای عرضه شده در این مراکز و قیمت های مختلف آن ها برای علاقه مندان به خرید، رویایی و دوست داشتنی می باشد. در این بخش قصد داریم تا شما را با پاساژهای دیدنی سنگاپور آشنا کنیم. با ما در ادامه مراکز خرید سنگاپور همراه باشید.

پاساژهای دیدنی سنگاپور، تجربه هیجان در کنار آرامش! (تور ارزان سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

مرکز خرید ایون اورچارد

خیابان اورچارد یکی از معروف ترین خیابان های سنگاپور است که فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز سرگرمیی و هتل های لوکس بسیاری در آن دیده می شود. یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور، مرکز خرید ایون اورچارد (ION اورچارد) می باشد که به علت ساختمان عجیب و شگفت انگیزی که دارد، در میان گردشگران بسیار محبوب است. ساختمان شیک و مدرن ایون اورچارد در سال 2009 میلادی افتتاح شده و در طراحی آن از ترکیب شیشه، سنگ مرمر و فولاد استفاده شده است. تعداد 300 فروشگاه در این مرکز مشغول فعالیت هستند و اجناس متنوعی مانند پوشاک، کیف، کفش، جواهرات و لوازم آرایشی را به خریداران عرضه می نمایند. در این جا شما می توانید معتبهترین برندهای جهانی مانند زارا، آدیداس، بوس، دیوا و لویس را نیز مشاهده نمایید. علاوه بر فروشگاه ها مراکز سرگرمیی و رستوران های متنوعی نیز در این مرکز راه اندازی شده است. رستوران هایی که به زیبایی طراحی شده و غذاهای باکیفیتی را نیز برای مشتریان خود سرو می نمایند. اگر از علاقه مندان به هنر باشید، می توانید سری به گالری هنر ایون اورچارد بزنید. این گالری در طبقه چهارم مرکز خرید واقع شده و هنر و فرهنگ های سراسر جهان را به نمایش گذاشته است. مرکز خرید ایون اورچارد همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگان و خریداران می باشد.

مرکز خرید ویوو سیتی

ویوو سیتی (VivoCity) یکی از پاساژهای دیدنی سنگاپور است که در پیاده روی هاربرفرانت یک قرار گرفته است. ویوو سیتی در 7 طبقه ساخته شده و علاوه بر فروشگاه های متعدد، دارای سرگرمیات و سرگرمی های متنوعی برای بزرگسالان و بچه ها نیز می باشد. در این جا می توانید انواع برندهای خوب و معتبر جهان مانند آرامانی و گپ را پیدا کنید. پوشاک، کفش، کیف، لوازم آرایشی، وسایل ورزشی، جواهرات و ساعت های اصل سوئیس از جمله مواردی است که در فروشگاه های ویوو سیتی عرضه می شود. علاوه بر این ها امکان بازدید از بزرگ ترین سینمای سنگاپور و بزرگ ترین مغازه اسباب بازی فروشی نیز در برای شما وجود دارد. در این مرکز 4 فودکورت دیده می شود که می توانید برای خوردن انواع غذاهای خوشمزه به آن ها مراجعه نمایید. رستوران هایی نیز در این مکان راه اندازی شده اند که غذاهای متنوعی را برای مشتریان خود سرو می نمایند. پس هر ذائقه ای که داشته باشید، در این جا می توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا نموده و نوش جان نمایید. در طبقه دوم ساختمان ویوو سیتی یک زمین بازی برای بچه ها ساخته شده است که انواع بازی های مجذوب کننده را برای سرگرمی و سرگرمی دارد. از این رو برای آن هایی که به همراه خانواده به این مرکز می روند بسیار مناسب است. از دیگر امکانات این مرکز می توان به اتاق کودک، اتاق شیردهی، وای فای رایگان، ایستگاه شارژ موبایل و پارکینگاشاره کرد. مرکز خرید ویوو سیتی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگان و خریداران علاقمند به بهترین مراکز خرید سنگاپور می باشد.

مرکز خرید پاراگون

یکی دیگر از پاساژهای دیدنی سنگاپور، مرکز خرید پاراگون (Paragon) نام دارد که در 6 طبقه ساخته شده است. این مرکز بسیار مجهز بوده و علاوه بر فروشگاه های متنوعی که دارد، رستوران، کافی شاپ، سالن هایی برای بازی، ورزش و سرگرمی نیز در آن دیده می شود. یک سالن برای بازی بچه ها نیز در این جا وجود دارد. از این رو اگر به همراه بچه ها به پاراگون می روید، نگران سرگرمی او نباشید. در فروشگاه های پاراگون می توانید انواع کالاهای مورجهانز از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل ورزشی، جواهرات و اسباب بازی را پیدا کنید. انواع برندهای معروف و معتبر جهان در این مکان به فروش می رسند. رستوران ها و فست فودهای مختلفی نیز در این جا وجود دارند که غذاهای باکیفیتی را برای مشتریان آماده می نمایند. شما می توانید متنوع ترین غذاهای آسیایی، اروپایی، غذاهای سنتی سنگاپور، نوشیدنی ها و دسر را در رستوران ها و کافه های پاراگون نوش جان نمایید. رستوران های این مرکز تا ساعت 11 شب باز هستند. مرکز خرید پاراگون همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده پذیرایی از خریداران می باشد و به جز سه شنبه ها اجرای زنده موسیقی را نیز برای بازدیدنمایندگان از مراکز خرید سنگاپور در نظر گرفته است.

مرکز خرید نایتس بریج

مرکز خرید نایتس بریج (Knightsbridge) یک مرکز خرید مدرن و لوکس در سنگاپور است که بخشی از هتل گرند پارک ورچارد (Grand Park اورچارد) محسوب می شود. این مرکز در 4 طبقه ساخته شده و درست در مقابل هتل گرند در خیابان اورچارد قرار گرفته است. اگر در پی جدیدترین مد روز جهان هستید، بازدید از این مرکز را از دست ندهید. این جا به بهترین مدهای روز جهان اختصاص داشته و به عرضه برندهایی مانند تامی هیلفیگر، تاپشاپ، تاپمن و بروکس برادرز می پردازد. اولین فروشگاه برند آبرکرومبی اند فیچ (Abercrombie & Fitch) در جنوب غربی آسیا نیز در این مرکز افتتاح شد. دو جواهرفروشی مجلل نیز در نایتس بریج دیده می شود که در آن می توانید انواع برندهای معروف جواهرات مانند برند هیوبولت و فیلیپ استاین را پیدا کنید. آور گلاس لیمیتد (The Hour Glass Ltd) نیز لوکس ترین ساعت ها را در این مرکز ارائه می دهد. برای صرف غذا یا نوشیدنی نیز می توانید به کافه ها و رستوران های هتل بروید. رستوران اوپن اورز (Open Hours) یکی از رستوران هایی است که می توانید غذاهای متنوع و باکیفیتی را در آن نوش جان نمایید. مرکز خرید نایتس بریج همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگان و خریداران می باشد. در روزهای یکشنبه می توانید از ساعت 12:30 ظهر تا 7 عصر به این مرکز که از بهترین مراکز خرید سنگاپور است، مراجعه نمایید.

مرکز خرید مصطفی سنتر

مصطفی سنتر (Mustafa Centre) را می توان یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور از نظر قیمت معرفی نمود. در این جا انواع لوازم مورد احتیاج شما از جمله پارچه، لوازم آرایشی بهداشتی، ساعت، لوازم الکترونیکی، جواهرات و مواد خوراکی را با قیمت هایی بسیار مناسب وجود دارند. این مرکز دارای دو فروشگاه بزرگ می باشد که به صورت یک بازار سرپوشیده با راهروهای باریک طراحی شده اند. اگر قصد خرید سوغاتی را دارید، این بازار می تواند انتخاب خوبی باشد. انواع کالاهای آسیایی و هندی در این جا به فروش می رسد و قیمت این کالاها نیز نسبت به سایر مراکز خرید سنگاپور پایین تر است. بخش فروش جواهرات مصطفی سنتر یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این مرکز خرید است.در طبقه دوم مصطفی سنتر یک سوپرمارکت بزرگ قرار گرفته است که اجناسی از سراسر جهان در آن عرضه می شود. هرچه که بخواهید را می توانید در این سوپرمارکت فوق العاده پیدا کنید. مصطفی کافه تنها رستوران این مرکز است که می توانید غذاهای خوشمزه ای را در آن میل کنید. با توجه به این که مصطفی سنتر در مرکز سنگاپور قرار گرفته است، اطراف آن پر از رستوران های متفاوت می باشد. از این رو مصطفی کافه تنها انتخاب شما نخواهد بود. مرکز خرید مصطفی سنتر همه روزه به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگان و خریداران می باشد.

ماندارین گالری

ماندارین گالری (Mandarin Gallary) یکی از پاساژهای دیدنی سنگاپور است که در کنار هتل ماندارین اورچارد قرار گرفته است. تمام کالاهای مورد احتیاج شما با بهترین برندهای جهان در این مرکز به فروش می رسد. پوشاک، جواهرات و گوشی موبایل در این مرکز به فروش می رسد. تمامی کالاهای عرضه شده لوکس و گران قیمت هستند. شما می توانید زیباترین لباس ها با جدیدترین مدهای روز جهان را از 50 بوتیکی که در ماندارین گالری واقع شده اند، خریداری نمایید. علاوه بر آن می توانید از خدمات VIP که به وسیله بعضی از فروشگاه ها ارائه می شوند استفاده نمایید. برای خوردن غذا نیز می توانید به رستوران های زیبایی که در این مرکز طراحی شده است، رفته و انواع غذاهای غربی و آسیایی را در آن ها سفارش دهید. علاوه بر این ها کافه های متعدد و مراکز سرگرمیی و سرگرمی نیز در این جا وجود دارد. ماندارین گالری همه روزه از ساعت 11 صبح تا 9:30 شب آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگان و خریداران یکی از پاساژهای دیدنی سنگاپور می باشد.

مرکز خرید بوگریس جانکشن

بوگریس جانکشن (Bugris Junction) ترکیبی از یک بازار سرباز و پاساژهای دیدنی سنگاپور است که دارای یک سقف شیشه ای زیبا و خاص می باشد. در این جا نیز شما می توانید انواع پوشاک و جواهرات را با بهترین برندهای روز جهان پیدا کنید. لیوایز، لویس، کانورس، تاپشاپ، تاپمن و آدیداس برندهای معروف پوشاکی هستند که در بوگریس جانکشن پیدا می شوند. در کنار این ها شما می توانید برندهای بومی این کشور را نیز خریداری نمایید. کافه های و رستوران هایی در این مرکز فعالیت دارند که می توانید برای غذاخوردن به آن ها مراجعه نمایید. کی. اف. سی و مک دونالد دو برند معروف غذاخوری های بوگریس جانکشن می باشند. مرکز خرید بوگریس جانکشن همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگان و خریداران می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23764

به "پاساژهای دیدنی سنگاپور، تجربه هیجان در کنار آرامش! (تور ارزان سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاساژهای دیدنی سنگاپور، تجربه هیجان در کنار آرامش! (تور ارزان سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید