بازسازی ویلا: بازسازی و احیای طاق های فرسوده سرای میرزا شفیع بازار تبریز

به گزارش طفره، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، بازسازی و احیای طاق های فرسوده سرای میرزا شفیع بازار تبریز آغاز شد.

بازسازی ویلا: بازسازی و احیای طاق های فرسوده سرای میرزا شفیع بازار تبریز

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

احمد حمزه زاده (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی) گفت: با توجه به فرسودگی ایجاد شده در طاق های محل قدیمی سرویس بهداشتی و انبارهای سرای میرزا شفیع و احتیاج به بازسازی و احیا، عملیات لازم با طرح و نظارت این اداره کل به همت مالکان نو و هیئت امنا این سرا در حال اجراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از زحمات اصناف و هیئت امنا سرای میرزا شفیع ادامه داد: در حال حاضر سرویس های بهداشتی، دالان های منتهی به آن و بخش های خدماتی در طبقات فوقانی طبق طرح قدیمی و اولیه در حال بازسازی و احیا هستند.

حمزه زاده گفت: اجرای پوشش آجری در این محل تا انتها امسال تکمیل خواهد شد و مراحل عملیاتی نظیر اتصال به شبکه فاضلاب عمومی، کف سازی در مراحل بعدی اجرا خواهد شد که این اقدامات سبب استحکام بخشی سایر قسمتهای مرتبط با این قسمت خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18273

به "بازسازی ویلا: بازسازی و احیای طاق های فرسوده سرای میرزا شفیع بازار تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی و احیای طاق های فرسوده سرای میرزا شفیع بازار تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید