محموله دارویی اهدایی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان به ایلام رسید

به گزارش طفره، رییس دانشگاه ایلام گفت: محموله دارویی اهدایی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق تحویل مسوولان علوم پزشکی این استان شد.

محموله دارویی اهدایی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان به ایلام رسید

به گزارش خبرنگاران دکتر محمد علی اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این محموله اهدایی در مرز پرویز خان استان کرمانشاه با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام شامل یک هزار و 500 رسته هیدروکسی کلروکلین و 2 هزار و 250 بسته آریترومایسین از نمایندگان اتحادیه میهنی کردستان عراق تحویل گرفته شد.

وی افزود: این محموله دارویی توسط معاونت غذا و دارو در بیمارستان های استان جهت مبارزه با ویروس کرونا توزیع می شود.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا در جهان مسئله ای فراتر از مرزها و نژاد است و مهار آن مستلزم احساس مسوولیت و همراهی کل جامعه بشری است.

علی اکبری ضمن ابراز مراتب قدردانی از حس بشردوستانه مسوولان و مردم اتحادیه میهنی کردستان عراق، به تحصیل جمعی از دانشجویان این اقلیم در دانشگاه ایلام اشاره کرد و یادآور شد: روابط عمیق و دیرینه فرهنگی و مشترکات استان ایلام و اقلیم کردستان عراق بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم هر چه زودتر این بیماری در تمام کشورها مهار شود.

رییس دانشگاه ایلام یادآور شد: مردم باید نسبت به ویروس کرونا آگاه باشند و مراقبت های دقیق و پیشگیرانه ای به عمل آورند چرا که تنها راه مقابله با این ویروس، پیشگیری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8790

به "محموله دارویی اهدایی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان به ایلام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله دارویی اهدایی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان به ایلام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید