قالیباف: بانوان نباید نقش مادری و خانوادگی را فراموش نمایند

به گزارش طفره، تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود بانوان نباید در کنار تمام مسئولیت های اجتماعی خود، نقش مادری و مسائل خانوادگی خود را فراموش نموده و مسئولیت های اجتماعی بر نقش خانوادگی آن ها سایه بیندازد.

قالیباف: بانوان نباید نقش مادری و خانوادگی را فراموش نمایند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمدباقر قالیباف امروز به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن با بانوان شاغل در مجلس شورای اسلامی ملاقات و گفت و گو کرد. قالیباف در این ملاقات با تبریک میلاد دخت نبی اکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه فجر، سالگرد پیروزی انقلاب و میلاد حضرت امام خمینی (ره) به بانوان شاغل در مجلس، گفت: به یقین به برکت حرکت های بنیادین امام خمینی (ره) حضور زنان در تمامی عرصه ها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست چراکه توانستند تحولی را در نگاه به زن برخلاف تمام جریان هایی -که بر دنیا حاکم بود- به وجود آورند و این مسئله از اعتقاد پایدار امام به سنت های الهی نشأت می گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانوان و جوانان در ابتدای انقلاب مدیون نگاه بلند امام بودند، اضافه کرد: امیدوارم همچنان پایدار به راه و مکتب امام مانده و با مطالعه زندگی ایشان عظمت شان را بیشتر درک کنیم چراکه چالش های امروز جامعه و سختی هایی که مردم در زندگی متحمل می شوند، به دلیل فاصله دریافت از افکار و باورهای امام است.

وی ادامه داد: افراد و همکاران باید بدانند رسالت شان در سازمان و مجموعه ای -که مشغول به کار هستند- چیست چراکه بدنه مجلس میخواهد به نمایندگان یاری کند تا سیاست گذاری ها و ریل گذاری های بهتری برای کشور انجام گردد.

دغدغه جوانان و بانوان را همواره با خود داشته ام

وی با تأکید بر اینکه در طول سال های مدیریتی خود به جوانان و بانوان توجه ویژه داشته و این دغدغه را هنوز با خود دارد، گفت: توقع من از همکارانم این است که به رسالت شان در کار خود توجه ویژه داشته باشند، درواقع به همان اندازه که دغدغه حوزه های فردی را داریم، دغدغه مسئولیت های اجتماعی را نیز داشته باشیم چراکه ما در کشور از این موضوع رنج می بریم.

رئیس قوه مقننه تأکید کرد: بانوان نباید در کنار تمام مسئولیت های اجتماعی خود، نقش مادری و مسائل خانوادگی خود را فراموش نموده و مسئولیت های اجتماعی بر نقش خانوادگی آن ها سایه بیندازد البته ما وظیفه داریم که در این مسائل نیز به شما یاری کنیم چراکه از یک طرف اصرار به حضور بانوان در اجتماع داشته و از طرف دیگر اصرار به عدم لطمه خوردن نقش و صندلی آن ها در خانواده داریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12848

به "قالیباف: بانوان نباید نقش مادری و خانوادگی را فراموش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: بانوان نباید نقش مادری و خانوادگی را فراموش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید