قابلیت های جدید گوگل مپس؛ از میزان شلوغی حمل و نقل تا زمان رسیدن پیک غذا

به گزارش طفره، گوگل چند قابلیت جدید برای Google Maps معرفی نموده که از مهم ترین آن ها می توان به آگاهی از زمان تقریبی رسیدن پیک غذا، نمایش آمار ابتلا به کرونا در هر منطقه و میزان شلوغی سیستم حمل و نقل عمومی اشاره نمود.

قابلیت های جدید گوگل مپس؛ از میزان شلوغی حمل و نقل تا زمان رسیدن پیک غذا

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو ،قابلیت نمایش میزان شیوع کرونا در هر منطقه که اوایل مهر ماه معرفی گردید بهبود پیدا نموده است. گوگل در هفته های آینده اطلاعات بیشتری مثل جزئیات آمار کلی موارد مبتلا به کرونا در هر منطقه و همچنین لینک های مفید برای کسب اطلاعات در خصوص قوانین قرنطینه برای هر منطقه را به نسخه اندروید و iOS اضافه می نماید. گوگل می گوید پس از این آپدیت کاربران می توانند با خیال راحت تری سفر نمایند.

نقشه گوگل پس از دریافت آپدیت جدید میزان شلوغ بودن سیستم حمل و نقل عمومی را نمایش می دهد. گوگل می گوید این اپلیکیشن حالا می تواند میزان شلوغی را به طور لحظه ای نمایش داده و به کاربران یاری می نماید تا از سوار شدن به اتوبوس ها یا قطارهایی که امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آن ها وجود ندارد خودداری نمایند. این قابلیت از بازخورد کاربران برای ارائه اطلاعات استفاده می نماید و به زودی برای اندروید و iOS فعال می گردد.

گوگل مپس حالا اطلاعات بیشتری در خصوص زمان آماده شدن و ارسال غذا نشان می دهد. برای مثال حالا مدت زمان تقریبی رسیدن پیک یا تحویل آن از رستوران را نشان می دهد. گوگل می گوید این قابلیت در روزهای آینده در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، استرالیا و برزیل فعال می گردد.

گوگل می گوید نسخه آزمایشی حالت رانندگی گوگل اسیستنت به زودی در بعضی شهرهای آمریکا در دسترس قرار می گیرد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا بوسیله فرامین صوتی کارهایی نظیر پاسخ به تماس ها و پخش موزیک را از درون برنامه انجام دهند. به گفته این شرکت از زمان آغاز همه گیری کرونا تا کنون تقریباً 250 قابلیت جدید به مپس اضافه شده که بسیاری از آن ها مربوط به کرونا هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11666

به "قابلیت های جدید گوگل مپس؛ از میزان شلوغی حمل و نقل تا زمان رسیدن پیک غذا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های جدید گوگل مپس؛ از میزان شلوغی حمل و نقل تا زمان رسیدن پیک غذا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید