فلیپ بورد از این به بعد اخبار شخصی سازشده تری به شما نشان می دهد

به گزارش طفره، خیلی ها را می شناسم که ذاتا علاقه مند خبرخوانی در همه ساعات هستند. آنها مرتب کانال های تلگرامی و اینستاگرام و توییتر خود را چک می نمایند.

فلیپ بورد از این به بعد اخبار شخصی سازشده تری به شما نشان می دهد

منتها خوب می دانید که حجم زیادی از اخبار روز تکراری هستند و واقعا اگر چک کردن اخبار وسواس گونه در کار نباشد، در نیم ساعت می گردد خبرهایی را که در این شبکه های اجتماعی درج شده چک کرد. باقی دقایق یا ساعت ها با تماشا مجدد اخبار، هدر می رود.

اما ما در خبرخوانی 2 مشکل دیگر هم داریم:

بسیاری از اخبار غم افزا هستند و توضیح بیماری کرونا، ناکارآمدی آدم ها در حفظ محیط زیست و کج رفتاری های زمانه هستند و تکرار آنها در طول روز ما را دچار ریزتنش هایی می نماید که مجموعشان زمینه سازی افسردگی است.

مشکل دیگر این است که ما دوست داریم مثلا در زمینه هایی مانند کتاب یا سینما اخبار بیشتری بخوانیم و ببینیم، اما حجم اخبار سیاسی و اجتماعی و رویدادهای روز، اجازه خودنمایی به این اخبرا نمی دهند.

پیشنهادات ما را که می توانید حدس بزنید:

1- استفاده از آر اس اس فید سایت ها و فیدخوان ها: باید اعتراف کنم که دیگر این روش کمتر پاسخ گو است. مشکل جدی این است که اصلا دیگر سایت ها خروجی فید درست و درماین ارائه نمی نمایند یا اگر خروجی های خوبی داشته باشند، دیگر در سایت نمایش نمی دهند و به نظرشان دیگر با وجود شبکه های اجتماعی، فید مهم نیست! مایه تاسف است.

2- روش مدرن تر چک کردن اخبار استفاده از اپلیکیشن فلیپ بورد است که البته بیشتر در خصوص خبرهای به زبان انگلیسی کارایی دارد.

فلیپ بورد، الان معتبرترین اپلیکیشن خبرخوان هوشمند جهانست. بعد از نصب و ثبت نام در آن می توانید زمینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا اخبار مربوطه به صورت گلچین شده از معتبرترین منابع جهان به شما نشان داده گردد.

فلیپ بورد هوشمند است و هر چه بیشتر در آن فعالیت کنید، الگوریتم هایش بیشتر متوجه سلیقه شما می شوند. مثلا فلیپ بورد من خوب می داند که باید خبرهای فناوری، مقاله های مربوط به جنگ جهانی دوم، اخبار مربوط به سینما و تلویزیون را مدام به من نشان بدهد.

در یک تحول خوب، از این بعد وقتی شما درخواست می دهید که یک موضوع یا تاپیک را دنبال کنید، فلیپ بورد به شما کارت های شخصی سازی نشان می دهد.

مثلا اگر شما انتخاب کنید که تاپیک اخبار فناوری را دنبال نمایید. در زیر آن زیرشاخه های متعددی به شما نشان داده می گرددک مثلا اخبار اپل، اپلیکشن های اندروید، خانه های هوشمند، فناوری فضایی و این قبیل.

این طوری شما می توانید دقیقا انتخاب کنید که چه خبرهایی بیشتر به شما نشان داده شوند.

اگر از قبل تاپیکی را دنبال می کردید، می توانید روی تاپیک مورد نظر بروید و آیکون تنظیم یا tune را تپ کنید و تنظیمات مورد نظر را اعمال کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14884

به "فلیپ بورد از این به بعد اخبار شخصی سازشده تری به شما نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیپ بورد از این به بعد اخبار شخصی سازشده تری به شما نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید