عطایی: شاید اسپانسر پرسپولیس و استقلال مشترک باشد اما قیمت ها فرق دارد

به گزارش طفره، علی عطایی معاون اقتصادی، اداری و پشتیبانی پرسپولیس گفت: ما نمی توانیم به یک شرکت بگوییم در مزایده ما شرکت کن، ولی در مزایده حریف شرکت نکن.

عطایی: شاید اسپانسر پرسپولیس و استقلال مشترک باشد اما قیمت ها فرق دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی عطایی معاون اقتصادی، اداری و پشتیبانی پرسپولیس در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر درباره فرایند برگزاری مزایده اسپانسری باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد با کارگزار قبلی اقاله و راستا برگزاری مزایده هموار شده است.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون اسپانسر مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح می گردد، گفت: شما باید این موضوع را مدنظر داشته باشید، فرآیند مزایده یک فرآیند شفاف است و زیر نظر سازمان بازرسی انجام می گردد. وقتی ما این فرآیند را انجام می دهیم به خاطر اینکه شفاف باشیم از هیئت رسمی کارشناسی درخواست کردیم تا فضاهای اسپانسری باشگاه را ارز ش گذاری کند. پس از این کار هم مبلغ کارشناسی معین شده می گردد مبلغ پایه مزایده ما.

معاون اقتصادی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبیعتاً اگر باشگاه استقلال هم همین کار را کند، با توجه به قهرمانی های ما و اینکه دو بار فینال آسیا را تجربه کردیم، قطعاً مبالغ پایه متفاوت خواهد بود. اینکه اسپانسر مشترک باشد، شاید اتفاق بیفتد، ولی از لحاظ قیمت خیلی متفاوت خواهیم بود. ما نمی توانیم به یک شرکت بگوییم در مزایده ما شرکت کن، ولی در مزایده حریف شرکت نکن. فقط قیمت های پایه و ارزش های باشگاه می ماند که آنهم کاملاً معین است.

عطایی در خصوص اینکه آیا ارزش گذاری فضای اسپانسری باشگاه صورت گرفته است یا خیر، گفت: بله، تقریباً این کار صورت گرفته است و روی سایت مربوطه بارگذاری خواهد شد.

وی در واکنش به این موضوع که در صورت مشترک بودن اسپانسر باشگاه پرسپولیس و استقلال دوباره شائبه تبعیض بین دو باشگاه مطرح خواهد شد، اسم کرد: ما اصلاً الان نمی دانیم چه شرکتی در مزایده حاضر می شود و چه شرکتی هم برنده خواهد شد. اینها همه شائبه است. من از یکسری حرف ها تعجب می کنیم. ما وقتی مزایده برگزار می کنیم یعنی برای همه این فضا را فراهم کردیم تا شرکت نمایند. حالا اینکه چه کسی حاضر می شود و چه کسی برنده می گردد، واقعاً معین نیست. پس تمام این شایعات یکسری پیش فرض های ذهنی است و نباید به آن توجه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16299

به "عطایی: شاید اسپانسر پرسپولیس و استقلال مشترک باشد اما قیمت ها فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: شاید اسپانسر پرسپولیس و استقلال مشترک باشد اما قیمت ها فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید