شمار مبتلایان به گونه اومیکرون در کانادا به 256 مورد رسیده است

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، دولت کانادا به کانادایی ها توصیه کرده است قبل از فصل تعطیلات سفر نکنند. این بیانیه به همراه اظهارات آقای ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت کانادا، درباره محدودیت های سفر به کانادا در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز 15 دسامبر اعلام شد.

شمار مبتلایان به گونه اومیکرون در کانادا به 256 مورد رسیده است

آقای دوکلوس همچنین اشاره کرد کانادایی هایی که در دوران شیوع گونه اومیکرون کروناویروس به خارج از کشور سفر می کنند، ممکن است با اعمال محدودیت های مرزی بیشتر در آینده با مشکل بازگشت به کانادا روبرو شوند.

کانادا پیش تر مسافران 10 کشور آفریقایی را از ورود به کانادا منع کرده بود. همچنین، تمامی مسافران کشورهایی غیر از آمریکا باید تست کووید19 را در بدو ورود انجام داده، و تا زمان اعلام نتیجه، قرنطینه شوند. افراد دارای نتیجه منفی نیازی به قرنطینه بیشتر ندارند؛ اما افراد دارای نتیجه مثبت، باید 10 روز قرنطینه شوند.

در حال حاضر، تعداد مبتلایان روزانه کرونا در کانادا به طور میانه بیش از 4.000 نفر در روز است؛ که نسبت به هفته گذشته هزار مورد افزایش یافته است. شمار مبتلایان به گونه اومیکرون در کانادا تا 15 دسامبر به 256 رسید. تا به امروز همه این مبتلایان، بدون علائم یا دارای علائم خفیف بوده اند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17745

به "شمار مبتلایان به گونه اومیکرون در کانادا به 256 مورد رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به گونه اومیکرون در کانادا به 256 مورد رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید