شرکت ولوکوپتر، پیشرفته ترین تاکسی پرنده خود را در سنگاپور به پرواز درآورد

به گزارش طفره، شرکت آلمانی ولوکوپتر (Volocopter) یک پرواز دیگر خود را بر فراز آسمان کشور سنگاپور آزمایش کرد.

شرکت ولوکوپتر، پیشرفته ترین تاکسی پرنده خود را در سنگاپور به پرواز درآورد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

ولوکوپتر که به ساخت تاکسی های پرنده، پهپادهای مسافربری و خودروهای پرنده مشهور است؛ در جدیدترین آزمایش خود از یک هواپیمای دارای 18 پره استفاده نموده تا مسافرینی را از خشکی به جزیره بین المللی Marina Bay منتقل کند.

این پرواز برای شرکت ولوکوپتر همانند یک گردش بیرون از شهر است تا نشان بدهد هنوز پیشرفته ترین شرکت سازنده خودروهای پرنده است و می تواند تاکسی های پرنده ای امن در اختیار مسافران قرار دهد.

ولوکوپتر در سال 2013 و با یک سرمایه گذاری جمعی در آلمان آغاز به کار کرد و تا کنون چندین دفتر در نقاط مختلف جهان از جمله دبی و شهرهای امریکا تاسیس نموده است. ولوکوپتر سال گذشته دفتر جدیدی در سنگاپور راه اندازی کرد تا سرویس تاکسی هوایی تجاری در این کشور را ارائه دهد.

دیروز، اولین پرواز آزمایشی ولوکوپتر انجام شد و همزمان از پایانه تاکسی های پرنده این شرکت به نام VoloPort رونمایی صورت گرفت.

آخرین مدل تاکسی پرنده ولوکوپتر به نام Volocopter 2X که قدرتمندترین آن ها نیز محسوب می گردد؛ با هر بار شارژ شدن باتری می تواند 35 کیلومتر (21 مایل) را با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت بپیماند. گنجایش سرنشین های آن 2 نفر است و طوری طراحی شده به طور اتوماتیک پرواز کند.

البته، در اولین پرواز آزمایشی Volocopter 2X یک خلبان با استفاده از دسته کنترلی این پهپاد را راهنمایی می کرد ولی در نهایت تاکسی های پرنده باید مسافران را سوار نموده و به طور اتوماتیک پرواز به سوی مقصد را آغاز نمایند. ولوکوپتر نرم افزاری طراحی نموده است که با دریافت مقصد مسافران، به طور اتوماتیک هواپیما را راهنمایی می نماید.

در آزمایش صورت گرفته، ولوکوپنر Volocopter 2X توانست مسافتی 1.5 کیلومتری را در مدت زمانی 2 دقیقه ای در ارتفاع 40 متری از سطح زمین پرواز کند.

چیزی که مردم قبلا تجریه ننموده اند

مدیرعامل ولوکوپتر پس از پرواز دیروز Volocopter 2X در سنگاپور می گوید: پیشرفته ترین پرواز تاکسی های پرنده این شرکت تا کنون بوده و می خواهیم در کنار آن، ترمینال مسافربری VoloPort را نیز به نمایش بگذاریم که خدمات واقعی تاکسی های هوایی و جابه جایی مسافران را ارایه می نماید.

مدیرعامل این شرکت آلمانی می گوید سرویسی ارائه می دهند که مردم تا پیش از این هرگز تجربه ننموده اند. اینکه با یک پرواز چند دقیقه ای از یک نقطه شهر به نقطه دیگری بروند بدون اینکه ترافیک یا شلوغی در کار باشد.

ولوکوپتر به طور مرتب در حال گذراندن انواع تست های ایمنی و پروازی است و پرنده های خود را در شرایط مختلف جوی، آب وهوای و منطقه ای آنالیز می نماید. در حالی که مدیران ولوکوپتر می گویند آخرین تست های پروازی و دریافت تاییدیه ها و مجوزهای لازم برای آغاز پروازهای تجاری را می گذرانند؛ اما هنوز به نظر می رسد چند سال تا راه اندازی اولین تاکسی های پرنده فاصله داشته باشیم.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4558

به "شرکت ولوکوپتر، پیشرفته ترین تاکسی پرنده خود را در سنگاپور به پرواز درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ولوکوپتر، پیشرفته ترین تاکسی پرنده خود را در سنگاپور به پرواز درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید