ساخت میز جلو مبلی چوبی، معرفی 6 ایده جذاب برای ساخت میز

به گزارش طفره، چوب یکی از متریال های بسیار متنوع و جذاب است که هیچ وقت قدیمی و کهنه نمی گردد. چوب بخاطر زیبایی و راحتی کار با آن، در ساخت لوازم منزل به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر به هر دلیلی از حضور این ماده طبیعی در منزل خود محروم هستید، بهتر است دست به کار شده و با ساخت میز جلو مبلی چوبی، این عنصر گرم و دوست داشتنی را وارد دکوراسیون منزل خود کنید.

ساخت میز جلو مبلی چوبی، معرفی 6 ایده جذاب برای ساخت میز

همانطور که می دانید، میز جلو مبلی یا میز وسط مبلمان در اتاق نشیمن و پذیرایی، بنوعی نقش کامل نماینده دکوراسیون این منطقه از خانه را دارد. نکته حائز اهمیت در خصوص میزهای چوبی این است که آنها برای جلب توجه، احتیاجی به دیزاین یا تزیین خاصی ندارند چرا که چوب طبیعی به خودی خود زیباست.

در ادامه به معرفی 6 ایده جذاب و جدید برای ساخت میز جلو مبلی چوبی می پردازیم. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

میز چوبی روستیک

هر چه میز جلو مبلی ساده تر باشد، قطعا ساخت آن هم راحت تر است. خصوصا اگر استایلی را انتخاب کنید، که بیشتر به شکل خام مواد توجه دارد، مثل سبک روستیک و سبک صنعتی. شکل زیر یک میز جلو مبلی زیبا را نشان می دهد که به سبک روستیک طراحی و ساخته شده است. این میز از 15 قطعه چوب درخت کاج ساخته شده است که هم ارزان بوده و هم به وفور در بازار نجار ها یافت می گردد. پس از برش قطعه های لازم برای بدنه و رویه زیگزاگی میز، از یک سری رنگ و روکش محافظ و جلا دهنده استفاده شده تا به میز ظاهری تمیز، لوکس و شیک بدهد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

میز چوبی چرخ دار

میز جلو مبلی با چرخ های عظیم یکی از المان های جذاب و جالب دکوراسیون هر اتاقی است. شکل های زیر روش ساخت میز جلو مبلی چوبی چرخ دار به سبک صنعتی را نشان می دهد که اتفاقا بر خلاف ظاهرش، فرایند ساخت بسیار آسانی هم دارد. این نوع میزها به خوبی نشان می دهند که با یک وسیله خلاقانه، چگونه می توان دکوراسیون خانه را متحول کرد.

مدل میز جلو مبلی سفید برای نشیمن و پذیرایی

30 مدل میز وسط مبل [ زیبا و مدرن ] چوبی، mdf، فلزی و شیشه ای

میز چوبی مدرن

اگر می خواهید میز جلو مبلی منزل تان حالتی مدرن و شیک داشته باشد، یک راهکار ساده و آسان پیش روی شما قرار می گیرد. تنها کاری که باید انجام بدهید، پیدا کردن چهار عدد پایه فلزی سنجاقی شکل است. همچنین برای جذابیت بیشتر طوریکه با دکوراسیون مدرن نیز همخوانی داشته باشد، اضافه کردن یک الگوی هندسی ساده روی سطح میز است. روش ساخت میز جلو مبلی چوبی زیر هم ساده تر از آنچیزی است که فکرش را می کنید. شکل های زیر به خوبی جزئیات طراحی و ساخت این میز زیبا را نشان می دهند. ابتدا لایه زیرین میز با تخته های چندلا ساخته می گردد، سپس تخته های برش خورده با زاویه 45 درجه با چسب چوب قوی، روی لایه زیرین میز نصب می گردد. البته قبل از نصب لایه های رویی، هر کدام از تخته ها رنگ آمیزی شده و سپس روی میز نصب می شوند.

میز چوبی دایره ای

تخت چندلا تنوع زیادی داشته و از آن در ساخت انواع میزهای چوبی استفاده می گردد. شکل زیر یک میز چوبی دایره ای شکل را نشان می دهد که سخت ترین قسمت ساخت آن، برش یک ورق چوب به شکل دایره ای کامل است. پایه میز همانطور که در عکس ها تعیین است، یک پایه چهار طرفه بسیار ساده است که به شکل باضافه زیر میز قرار می گیرد.

45 مدل میز تلویزیون دیواری در طرح های مدرن چوبی و ام دی اف

ساخت میز با کنده درخت

فارغ از اینکه در شهر زندگی می کنید یا روستا، قرار دادن بعضی المان های طبیعی در سبک روستیک واقعا حالت زیبایی در دکوراسیون منزل شما ایجاد خواهد نمود. چند عدد کنده درخت در کنار هم می تواند جای خالی یک میز جلو مبلی چوبی را برای شما پر کند. البته برای ساخت میز جلو مبلی چوبی به این شکل، احتیاج به هیچ نجاری و کار شاق و حرفه ای ندارید، فقط کافی است برش های مناسب تنه درخت را با جست و جو در اطراف شهر یا حومه روستا پیدا کنید. این میزها جابجایی بسیار آسانی داشته و با قرار دادن چند عدد کنار هم فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان فراهم می نمایند.

ساخت میز با جعبه های چوبی

شاید باورتان نگردد اما برای ساخت میز جلو مبلی چوبی زیر فقط به چند عدد جعبه چوبی احتیاج دارید. این ایده خلاقانه فقط از چسباندن چند عدد تخته چوبی در کنار هم تشکیل شده است. البته چینش این تخته ها و تعداد تخته هایی که استفاده می کنید بستگی به فضایی است که در اختیار دارید، اگر فضا به شما اجازه می دهد، می توانید میز عظیمتری بسازید. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، این میز فضای ذخیره سازی زیادی هم فراهم می نماید، بنابراین یک وسیله بسیار کاربردی و البته خلاقانه است که فواید زیادی برای مصرف نماینده به همراه خواهد داشت.

برای جابجایی راحت میز توصیه می گردد حتما یک تخته مربعی عظیم را به اندازه مناسب برش زده و تخته های چوبی را روی آن نصب کنید. با نصب کردن چهار عدد چرخ زیر این لایه به سادگی هر چه تمام تر میز را با تمام محتویاتش جابجا خواهید کرد. رنگ آمیزی میز هم به خودتان بستگی دارد، اگر ظاهری شیک و مجلسی تر می خواهید بهتر است با رنگ و جلادهنده مخصوص چوب میز خود را تزیین کنید. همچنین استفاده از یک رویه شیشه ای برای میز هم ایده بدی نخواهد بود.

منبع: اتاق
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 13098

به "ساخت میز جلو مبلی چوبی، معرفی 6 ایده جذاب برای ساخت میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت میز جلو مبلی چوبی، معرفی 6 ایده جذاب برای ساخت میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید