کابینت ایتالیایی در آشپزخانه

به گزارش طفره، کابینت های ایتالیایی، در انواع مدل های مدرن و کلاسیک از پر کاربردترین و زیباترین مدل کابینت ها در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شوند که مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی نیز قرار گرفته است.

کابینت ایتالیایی در آشپزخانه

جهت دریافت خدمات اجرای رووف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

آشپزخانه ایتالیایی یکی از پرطرفدارترین آشپزخانه های اروپایی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می گردد. این سبک آشپزخانه، ساده و به روز می باشد و فضایی آرامش بخش را به خانه منتقل می نماید. کابینت ایتالیایی مشخصه شاخص و اصلی آشپزخانه، در این سبک می باشد که در ادامه این مطلب از خبرنگاران به ویژگی ها، طرح ها و انواع مدل کلاسیک و مدرن آن می پردازیم.

کابینت ایتالیایی

این مدل کابینت از زمان های گذشته، به دلیل سادگی و شیک بودن طرح ها و تنوع در رنگ هایش، مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. البته انتخاب طرح های مختلف کابینت به سلیقه خودتان بستگی دارد. می توانید هر رنگ و طرحی را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. در ادامه شما را با ویژگی های کابینت ایتالیایی مدرن و کلاسیک آشنا می کنیم.

ویژگی های کابینت ایتالیایی مدرن

  • طرحی ساده و امروزی
  • حداقل برش در ساخت و تزیینات
  • ارتفاع کمتر نسبت به سایر طرح های کابینت
  • غالبا در این مدل از رنگ های شیری، نقره ای و سفید بیشتر استفاده می گردد تا آشپزخانه ظاهری شلوغ نداشته باشد.
  • دارای شلف و قفسه های زیاد که معمولا در ردیف های بالایی استفاده می شوند و وسایل زیادی را در خود جای می دهند.
  • استفاده از رنگ های ترکیبی و مکمل برای هماهنگ کردن کابینت با سایر وسایل و دکوراسیون آشپزخانه

خبرنگاران به شما توصیه می نماید اگر آشپزخانه کوچکی دارید از رنگ های روشن و براق برای کابینت بهره ببرید چرا که این رنگ ها بازتاب دهنده نور می باشند و آشپزخانه را بزرگتر جلوه می دهند.

کابینت مدرن ایتالیایی سفید رنگ

خنثی بودن، یکی از ویژگی های شاخص رنگ سفید می باشد که به راحتی با رنگ های سایر اجزای آشپزخانه مثل کفپوش ها و کاشی و .. هماهنگ می گردد. رنگ سفید به علت بازتاب نور کامل، تمام نور دریافتی را به محیط برمی گرداند و آشپزخانه را بزرگ تر نشان می دهد.

متریال مورد استفاده

می توانید از انواع متریال در ساخت کابینت آشپزخانه به این سبک، بهره بگیرید. متریالی از جنس MDF ، هایگلاس، MDF براق و چوب طبیعی، از رایج ترین موادی هستند که در ساخت کابینت مدرن ایتالیایی کاربرد دارند.

ویژگی های کابینت ایتالیایی کلاسیک

  • مقاومت زیاد و دوام طولانی
  • ایجاد فضایی زیبا و آرامش بخش در کنار سایر تجهیزات
  • کابینت های ایتالیایی به گونه ای ساخته می شوند که امکان ایجاد یک پیشخوان مجزا یا نصب جزیره را در دل خود دارند که دارای کاربردهای فراوانی است؛ از جمله سینک ظرفشویی، گاز رومیزی، میز ناهارخوری و ..

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر درباره کابینت های آشپزخانه بهترین کابینت آشپزخانه را مال خود کنید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7246

به "کابینت ایتالیایی در آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت ایتالیایی در آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید