زنوزی: تصمیم گرفتم صفر تا صد باشگاه را به مدیرعامل و هیئت مدیره بسپارم، از باشگاه حمایت خواهیم کرد

به گزارش طفره، مالک باشگاه تراکتور تبریز خاطرنشان کرد، به علت بعضی مسائل تصمیم گرفته است این باشگاه را به هیئت مدیره و مدیرعامل بسپارد.

زنوزی: تصمیم گرفتم صفر تا صد باشگاه را به مدیرعامل و هیئت مدیره بسپارم، از باشگاه حمایت خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا زنوزی درباره شرایط باشگاه تراکتور تبریز گفت: من درگیر یکسری مسائل هستم. همسرم مریض است و به شدت درگیر مداوای او هستم. به همین علت این بار تصمیم گرفتم باشگاه را به هیئت مدیره و مدیرعامل بسپارم و صفر تا صد کارها دست آنهاست. البته من هم به اسم طرفدار در خدمت آنها هستم.

وی درباره حاشیه های عجیب باشگاه تراکتور در فضای مجازی توضیح داد: اینها همه طرفداران نیستند. ما نگوییم همه طرفداران اینطور هستند. من یک ایرانی و یک ترک زبان هستم. وظیفه خودم دانستم به خاطر شادی مردم و هم زبان هایم کارهایی انجام دهم تا دل شان شاد گردد. تا امروز هم هر چه از دستم برآمده است، انجام دادم، ولی عده ای هستند که فضا را آلوده و بهره برداری می نمایند. نمی گردد این را کتمان کرد. حالا یا منافع شان به خطر افتاده است یا کارهای دیگری دارند. نمی دانم دنبال چه هستند. البته یک عده ای را می شناسیم و می دانیم دنبال چه هستند. در کل طرفداران هم انتظاراتی دارند و در این شرایط بد مالی دلخوشی آنها این تیم است و نباید همه را با یک متر و معیار میزان گیری کرد.

مالک باشگاه تراکتور که با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر صحبت می کرد در واکنش به شایعاتی که پیرامون واگذاری مالکیت باشگاه مطرح می گردد، گفت: من از همین مردم هستم و همه همشهری های من هستند. من وظیفه دارم به این مردم خدمت کنم و نمی توانم این را دریغ کنم. یکی از دلگیری های من هم این است که هر کسی به خودش جرأت می دهد در خصوص تصمیم من در خصوص باشگاه صحبت کند. اینها فضای طرفداری را ملتهب می نمایند و در پی اهداف شان هستند، در غیر اینصورت وقتی خود من هستم چه لزومی دارد کسی این حرف ها را بزند؟ شاید من دلگیری هایی داشته باشم، از جمله اینکه یک عده سوءاستفاده می نمایند و چرا طرفداران جواب اینها را نمی دهند. بله دلگیری من این است، ولی هیچ مسئله ای وجود ندارد و از باشگاه حمایت خواهیم کرد. حالا هر کسی می خواهد حرف بزند، ما از باشگاه حمایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15281

به "زنوزی: تصمیم گرفتم صفر تا صد باشگاه را به مدیرعامل و هیئت مدیره بسپارم، از باشگاه حمایت خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی: تصمیم گرفتم صفر تا صد باشگاه را به مدیرعامل و هیئت مدیره بسپارم، از باشگاه حمایت خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید