دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پاییز سال جاری به بازار می آید

به گزارش طفره، دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال ایران خودرو، تا سرانجام پاییز سال جاری با امکانات و استانداردهای نو وارد فاز فراوری انبوه شده و روانه بازار خواهد شد.

دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پاییز سال جاری به بازار می آید
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - این محصول اتوماتیک، دارای موتور EF7-TC با حجم موتور 1645 سی سی است که قدرتی معادل 150 اسب بخار فراوری می نماید. حداکثر گشتاور این موتور 16 سوپاپ نیز 215 نیوتن متر است.

از مشخصات ایمنی این محصول می توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، سیستم یاریی ترمز (HBA)، سیستم یاری حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و سیستم کنترل کشش (TCS) اشاره نمود.

دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال بعلاوه دارای چهار کیسه هوای ایمنی، دوربین دید عقب و سنسور دنده عقب است. ضمن اینکه این محصول سیستم پایش فشار و دمای لاستیک ها، اخطار کاهش باد و افزایش دمای لاستیک ها (TPMS) را نیز دارا است که از الزامات استانداردهای 85 گانه به شمار می رود.

امکاناتی از جمله ایموبیلایزر، فرمان قابل تنظیم زاویه ای در دو جهت، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سامانه قطع سوخت اتوماتیک، برف پاکن ژله ای و آیینه الکتروکرومیک نیز از سایر امکانات این محصول به شمار می روند.

دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال دارای استاندارد محافظت از عابر پیاده است. این استاندارد با ایجاد تغییراتی در قسمت سپر جلو خودرو و نیز تمهیداتی با طراحی قطعات الحاقی نو در پشت سپر جلو، موجب می گردد که در هنگام تصادفات، صدمات به عابر پیاده کاهش یابد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

برخورداری از رینگ 16 اینچی آلومینیومی و امکانات رفاهی نظیر کروز کنترل، سانروف برقی، سیستم روشن و خاموش و ورود بدون کلید (KEYLESS)، سیستم هوشمند نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر دمای محیط و کانال تهویه برای سرنشینان عقب، مالتی مدیا و میرورلینک در این محصول قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است، نسخه نو دناپلاس اتوماتیک از سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI) برخوردار است. این سیستم با پیشنهاد تعویض دنده مطلوب به راننده در شرایط تیپ ترونیک، سبب کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و کاهش استهلاک موتور می گردد.

چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل، چراغ جلو و عقب نو (چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون، مجهز به چراغ روز)، چراغ روشنایی فضای پایین پا در هنگام سوار و پیاده شدن، چراغ نقشه خوانی، سیستم روشنایی ترک خودرو (Follow Me Home) در کنار تزییناتی نظیر تریم مشکی، قطعات تزیینی طرح چوب، دستگیره های درها به رنگ کروم، نوار کرومی دور شیشه درها، تودوزی مخمل، کف پوش موکتی با نوار قرمز رنگ و آرم توربو، دسته دنده طرح نو با گردگیر و دوخت قرمز و روکش پارچه ای صندلی از دیگر امکانات به کاررفته در این محصول نو است.

صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد

نبکا ET5 شرکت نبکا ؛ محصول برقی کُشنده بازار خودرو ایران با یک ستاره ایمنی

موتور نمایشگاه خودرو تهران 1402 استارت خورد

ثبت نام سایپا اطلس شروع شد / شروع موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟

منبع: بیت ران
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 26715

به "دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پاییز سال جاری به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پاییز سال جاری به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید