دستور ویژه حناچی به شهرداران مناطق آسیب پذیر تهران

به گزارش طفره، شهردار تهران بستر اصلی شکل گیری رخداد های آبان ماه را فقر و مسائل مالی دانست و گفت: از شهرداران مناطقی که محلات شان از نظر مالی آسیب پذیرتر است می خواهم به اهمیت اقدامات التیام بخش مطلع باشند و همیشه این قبیل فعالیت ها را مد نظر قرار دهند.

دستور ویژه حناچی به شهرداران مناطق آسیب پذیر تهران

از وبلاگ 14 ستاره دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیروز حناچی شهردار تهران در جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق 22 گانه تهران با تشکر از افرادی که در این شرایط سخت مسئولیت پذیرفتند، ضمن اشاره به استعفای محسن پورسیدآقایی اظهار کرد: از معاون پیشین حمل و نقل تشکر می کنم که صادقانه به شهر تهران خدمت کرد؛ از آقای سنندجی مدیرعامل پیشین شرکت واحد نیز تقدیر و بر کوشش و خدمت صادقانه ایشان تأکید می کنم چراکه شرکت اتوبوسرانی همیشه با بسیاری از مسائل و کمبود ها روبرو بوده است و ایشان در این حوزه زحمات زیادی کشیدند.

وی به گزارش ارائه شده توسط معاون امور مالی و مالی درباره عملکرد درآمدی و تحقق بودجه سازمان ها و مناطق مختلف اشاره و مطرح نمود: موضوع درآمد از موضوعات دائمی ماست و انتظار می رود که شهرداران با وجود شرایط کشور جهت اصلی را فراموش نکنند و به یاد داشته باشند که ما یک سازمان درآمد هزینه ای هستیم و نباید بگذاریم در این سیکل وقفه ای ایجاد گردد.

شهردار تهران پس از تاکید بر تاثیر مثبت تصویب لایحه منابع مالی پایدار در مجلس بر فرایند خدمت رسانی به شهفرایندان تهرانی، به موضوع مناسب سازی شهر اشاره و تأکید کرد: مسئولیت مناسب سازی در شهر با شهرداری است و باید آن را جدی بگیریم. در حال حاضر امکانات و مطلعی لازم برای رعایت الزامات مناسب سازی را داریم و باید این موضوع را در چک لیست هایی که به پیمانکاران می دهیم، همیشه مد نظر قرار دهیم.

حناچی، بستر اصلی شکل گیری رخداد های آبان ماه را فقر و مسائل مالی دانست و اعلام کرد: از شهرداران مناطقی که محلات شان از نظر مالی آسیب پذیرتر است می خواهم به اهمیت اقدامات التیام بخش مطلع باشند و همیشه این قبیل فعالیت ها را مد نظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6792

به "دستور ویژه حناچی به شهرداران مناطق آسیب پذیر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه حناچی به شهرداران مناطق آسیب پذیر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید