در اکسپرس انتری منظور از tie، break چیست؟

به گزارش طفره، از اواسط ماه مارس که کانادا برای جلوگیری از شیوع و توسعه کرونا محدودیت های سفر را اعمال نموده است، تقریبا در همه پذیرش های اکسپرس انتری قاعده tie-break اجرا شده است.

در اکسپرس انتری منظور از tie، break چیست؟

از قاعده tie-break برای رتبه بندی متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی استفاده می گردد. متقاضیان بر اساس تاریخ و ساعت ورود پروفایل اکسپرس انتری شان به صف انتظار رتبه بندی می شوند. این بدین معناست که قاعده tie-break به پروفایل هایی را که مدت زمان بیشتری در صف انتظار اکسپرس انتری بوده اند اولویت می دهد.

برای نمونه، طی جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که در تاریخ 25 ژوئن برگزار گشت برای 3508 متقاضی که حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی 431 بوده دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر شد. در این پذیرش نیز قاعده tie-break اجرا شده بود.یعنی متقاضیانی که حداقل امتیارشان در CRS یا سیستم جامع رتبه بندی 431 بوده و پروفایل اکسپرس انتری خود را قبل از تاریخ و ساعت مشخصی ارائه نموده بودند توانسته اند ئدعوتنامه دریافت نمایند. تاریخ و ساعت این پذیرش 3 آوریل 2020 راس ساعت 12:56:32 به وقت استاندارد شرقی بوده است.

بعلاوه لازم به ذکر است tie-break معمولا در خصوص متقاضیانی که امتیاز CRS آنها با حدنصاب پذیرش برابر است اعمال می گردد. در پذیرش 25 ژوئن تنها متقاضیانی که امتیاز CRS آنها دقیقا 431 بوده دعوت شده اند. امتیاز متقاضی در CRS همچنان عامل اصلی انتخاب وی جهت تقاضا برای اقامت دائم کاناداست.

شایان ذکر است که اگر متقاضی در پروفایل اکسپرس انتری خود تغییراتی ایجاد کند تاثیری بر زمان ارائه اولیه پروفایل وی ندارد. برای نمونه پذیرش 25 ژوئن را در نظر بگیرید. اگر یکی از متقاضیان پروفایل اکسپرس انتری خود را ابتدا در ماه مارس ارائه نموده باشد و سپس در ماه ژوئن تغییراتی که باعث افزایش امتیاز وی به 431 شده را در آن پروفایل انجام داده باشد، همچنان واجد شرایط دریافت دعوتنامه در پذیرش 25 ژوئن بوده است. اما اگر متقاضی پروفایل خود را حذف نموده باشد و پس از 3 آوریل 2020 و بعد از عبور عقربه های ساعت از 12:56:32 به وقت استاندارد شرقی پروفایل جدیدی ارائه نموده باشد واجد شرایط دریافت دعوتنامه نبوده است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17197

به "در اکسپرس انتری منظور از tie، break چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اکسپرس انتری منظور از tie، break چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید