تور آلمان ارزان: خوشمزه ترین نان هایی که باید در آلمان امتحان کنید!

به گزارش طفره، برترین نان های آلمان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در آلمان حدود 300 نوع نان مختلف پخته می گردد که خیلی از آن ها آنقدر خوشمزه اند که به هیچ عنوان نمی توانید در برابرشان مقاومت کنید. به غیر از نان، بیش از 1200 کیک و شیرینی، این کشور را جایی عالی برای هواداران شیرینی نموده است. می خواهیم نان های محبوب و سنتی جاهای مختلف آلمان را به شما معرفی کنیم، البته آلمان، نان های محلی خیلی زیادی هم دارد که فعلا با آن ها کاری نداریم و به سراغ نان های معروفی می رویم که در همه شهرها استفاده می گردد. خبرنگاران را همراهی کنید تا با برترین نان های آلمان آشنا شوید.

تور آلمان ارزان: خوشمزه ترین نان هایی که باید در آلمان امتحان کنید!

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نان بروتشن | Brötchen

نانی کوچک، گرد و خوشمزه که به نان رول هم معروف است و در همه نان فروشی ها و سوپرمارکت های سراسر آلمان پیدا می گردد و به خصوص در هنگام صبحانه و یا میان وعده قبل از ناهار استفاده می گردد. این نان بیشتر وقت ها ساده درست می گردد و در داخل آن هیچ موادی استفاده نمی گردد در عوض میزانی کنجد، دانه کدو تنبل و یا دیگر مغزها روی آن پاشیده می گردد. در برخی از شهرهای جنوبی آلمان مثل اشتوتگارت، ساندویچ هات داگ مخصوص آلمانی با این نان درست می گردد.

نان پرتزل | Pretzel

ظاهر این نان، گره ای است و گاهی به صورت شکری و یا به همراه مغزهای مختلف پخته می گردد. با اینکه به نظر می آید این نان اولین بار در بایرن درست شده اما امروز در سراسر آلمان محبوب است. پرتزل پوسته قهوه ای و نسبتا سختی دارد اما وسط آن کاملا نرم است. ظاهر این نان در هر ناحیه فرق دارد و در برخی از مواقع روی آن نمک و یا دانه های کنجد پاشیده می گردد.

نان گندم | Vollkornbrot

تنوع نان های آلمان فوق العاده است و هر انتظاری که از یک نان خوشمزه داشته باشید در نان فروشی های این کشور برآورده می گردد. شاید در پی یک نان سالم باشید که با آرد سفید درست نشده و سبوس دار است در این صورت نان گندم را پیشنهاد می کنیم. اگر همواره مراقب سلامتی تان هستید و در پی خوردن نان های مقوی اید نان گندم یکی از برترین نان هاست. در آلمان بریا درست کردن این نان یک قانونی است که می گوید حداقل 90 درصد آرد این نان باید از غلات کامل (گندم) باشد. بر روی این نان قهوه ای رنگ گاهی کنجد و دانه های کدو تنبل پاشیده می گردد.

نان میلچ بروتشن | Milchbrötchen

میلچ بروتشن نان مورد علاقه بچه ها و کسانی است که نگران کالری غذاهایشان نیستند. شیری که به خمیر این نان اضافه می گردد باعث نرمی فوق العاده این نان سفید می گردد. این نان تنوع زیادی دارد و گاهی به آن شکلات، انواع مغزها و یا کشمش اضافه می گردد.

نان کرواسان | Hörnchen

این نان اولین بار در آلمان درست نشده اما در میز صبحانه بیشتر صبحانه های اروپایی دیده می گردد. کرواسان در هر کشوری نام مخصوصی دارد و در آلمان به آن Hörnchen می گویند. کرواسان از نان های محبوب سراسر دنیاست که هم به عنوان صبحانه و هم به عنوان میان وعده استفاده می گردد. معمولا داخل این نان با شکلات، خامه و کره پر می گردد برای همین طعم خارق العاده ای پیدا می نماید و خوردن آن در مواقع گرسنگی خیلی می چسبد. با اینکه در داخل آن میزانی شکلات هست اما باز هم خیلی ها یک لایه مربا یا کره به روی آن می زنند تا خوشمزه تر گردد.

نان گندم سیاه | Pumpernickel

با اضافه کردن غلات مختلف در آرد، نان های متنوعی به وجود می آید که هر کدام هواداران خاص خود را دارند. این بار به سراغ نان گندم سیاه می رویم؛ این نان که رنگ قهوه ای تیره، آن را از دیگر نان ها متمایز نموده با گندم سیاه درست می گردد و شاید معروف ترین نان آلمان است به طوری که پیدا کردن آن در خارج از آلمان تقریبا غیر ممکن است. در رستوران ها بر روی این نان میزانی خاویار و یا ماهی سالمون گذاشته و به عنوان پیش غذا سر میز آورده می گردد.

نان دانه آفتاب گردان | Sonnenblumenbrot

همان طور که از نامش معلوم است روی این نان میزان زیادی دانه آفتاب گردان ریخته می گردد. دانه آفتاب گردان یا همان تخمه بر روی نان شاید به مذاق تعدادی از ما چندان خوش نیاید اما این نان یکی از محبوب ترین نان های آلمان است و با وجود اینکه طعم نسبتا شیرینی دارد معمولا به همراه مربا خورده می گردد.

نان پنج غله | Fünfkornbrot

نان هایی که با آرد سفید درست نمیشوند همواره از سلامت ترین نان ها بوده اند برای همین هم هست که هواداران غذاهای سالم حتما از این نان استقبال می نمایند چون برای درست کردن آن از 5 غلات مختلف استفاده شده و یکی از سالم ترین نان هایی است که می توانید به سبد نان های خود اضافه کنید. آرد این نان از گندم، گندم سیاه، جو، جوی دو سر و ذرت درست می گردد و مواد معدنی متنوعی را به بدنتان می رساند.

نان Dreikornbrot

مثل نان 5 غله در این نان هم از سه غلات مختلف استفاده شده و یکی از سالم ترین نان هاست. گندم سیاه، جوی دوسر و گندم از غلاتی هستند که آرد این نان را تشکیل می دهند و آن را پرانرژی و سالم می نمایند. این نان معمولا در هنگام صبحانه و به همراه پنیر و یا کالباس خورده می گردد.

نان Katenbrot

این نان که به آن نان انبار غله هم می گویند اولین بار در مزارع سنتی شمال آلمان درست شده است. رنگ آن قهوه ای تیره است و بافت آن اصلا نرم نیست با این حال در هنگام صبحانه به همراه پنیر و کالباس استفاده می گردد.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18702

به "تور آلمان ارزان: خوشمزه ترین نان هایی که باید در آلمان امتحان کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: خوشمزه ترین نان هایی که باید در آلمان امتحان کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید