خرید بلیط هواپیما از بین 900 خط هوایی با فلای تودی

به گزارش طفره، خرید بلیط هواپیما، هیچ وقت به راحتی امروز نبوده است. سال ها است که دیگر خبری از آژانس های مسافرتی لوکس با باجه های شلوغ نیست، دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن یک بلیط پرواز به چند آژانس مختلف سر بزنید و بارها تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما از بین 900 خط هوایی با فلای تودی

احتیاجی نیست برای خرید بلیط هواپیما از جایتان بلند شوید! کافی است به سایت های فروش بلیط سر بزنید. اما آیا واقعا سایت های فروش بلیط هواپیما بهتر از آژانس های قدیمی هستند؟ آیا روش این سایت ها با آژانس های قدیمی یکی است؟ به جز راحتی آیا از نظر قیمت و تنوع، خرید آنلاین به نفع مشتری تمام می شود؟ و از همه مهمتر این سایت ها چطور کار می نمایند؟ چرا باید به آن ها اعتماد کنیم؟ در نهایت با راهکاری برای انتخاب سریع و مقرون به صرفه بلیط هواپیما همراه ما باشید.

چرا بلیط هواپیما خود را آنلاین بخریم؟

امروزه سایت های متعددی برای فروش بلیط و رزرو هتل در دسترس مسافران قرار دارند. به این ترتیب، بدون دغدغه می توانید از یک سایت اینترنتی بلیط پرواز بخرید و همزمان هتلتان را رزرو کنید. همه و همه فقط در چند دقیقه! جهانی آنلاین انتخاب های شما را به شکل عجیبی توسعه داده است. اگرچه آژانس های مختلف تسهیلات متفاوتی را در اختیارتان قرار می دهند اما اصل همه آن ها یکسان است: ساده تر کردن فرایند سفر، یاری به مدیریت هزینه ها و نزدیک تر کردن شما به احتیاجهای واقعی که در مسافرت دارید.

معتبرترین مرجع آنلاین خرید بلیط هواپیما کدام است؟

وقتی از یک سایت فروش بلیط هواپیما با تنوع بالا خرید می کنید، این فرصت را دارید که قیمت پرواز های مختلف و نوع ایرلاین را خودتان تعیین کنید! سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما صدها ایرلاین مختلف را به شما نمایش می دهند و انتخاب را به عهده خودتان می گذارند. مقرون به صرفهترین، با کیفیت ترین یا سریع ترین؟ همه چیز به شما برمی شود.

اگر همواره از یک سایت تعیین خرید کنید، مثل این است که یک حساب برای تمام سفرها، هتل ها و پروازهایتان دارید. سایت های آنلاین درست مثل یک مدیر برنامه ریزی دقیق هستند که همواره برترین گزینه مطابق احتیاجتان را به شما نمایش می دهند و حساب تمام سفرهایتان را دارند. علاوه بر این بعد از مدتی خرید از یک آژانس مسافرتی درست مثل سپرده گذاری در بانک شما دارای اعتبار می شوید. می توانید با تخفیف های بیشتر و حتی کیفیت بهتری سفر کنید! اما چگونه یک مرجع آنلاین معتبر که امکان خرید از برترین ایرلاین ها را فراهم می نماید، پیدا کنیم؟

فلای تودی مرجعی است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به هر مقصدی که سفر می کنید، برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. با وجود 900 ایرلاین موجود در این سایت، این امکان را دارید تا متنوع ترین پروازها را تقریبا به تمام مقاصد در سرتاسر جهان بخرید. همین حالا می توانید بلیط هواپیما برای هر نقطه ای از جهان را با ارز ریالی و با جستجو به زبان فارسی در این سایت بخرید. فرایند خرید بلیط و رزرو هتل خارجی هیچ تفاوتی با بلیط داخلی ندارد و این سفر را برای شما آسان می نماید.

برترین مراجع سفر در جهان را بشناسید

برای درک بهتر کار سایت های فروش بلیط هواپیما، تصور کنید تمام ایرلاین های جهان جلوی شما صف کشیده اند، خدمات و قیمت هایشان را ارائه می دهند و این شما هستید که می توانید مطابق احتیاجتان یکی را انتخاب کنید. البته اگر از این چند سایت برتر جهان بلیط هواپیما بخرید.

بوکینگ | Booking.com

Booking.com بزرگ ترین وب سایت رزرو اقامتگاه و خرید بلیط هواپیما در جهان است. این سایت به مسافران اجازه می دهد در کنار رزرو بلیط هواپیما و اقامتگاه از بین صدها گزینه متنوع، حتی اتومبیل خود را هم از قبل رزرو نمایند. بوکینگ علاوه بر پوشش دادن صدها ایرلاین، بیشتر از نیم میلیون اقامتگاه و هتل در 207 کشور جهان دارد و در حال حاضر با بیش از 40 زبان مختلف مشغول فعالیت است.

لست مینت | Lastminute.com

سایت لست مینت یا به زبان فارسی لحظه آخر همان طور که از اسمش پیدا است مخصوص پیدا کردن بلیط هواپیما، هتل و حتی تورهای لحظه آخری است. اگر می خواهید بلیط هواپیما را با قیمت عالی و لحظه آخر بخرید، باید به لست مینت سر بزنید. اگر به مقدار ای اهل ریسک هستید که منتظر پیشنهادات لحظه آخری این سایت بمانید، ممکن است برای خرید بلیط هواپیما به شکل قابل توجهی سود کنید.

اکسپدیا | Expedia

اکسپدیا یکی از قدیمی ترین سایت های فروش بلیط آنلاین است. این سایت از دهه نود به مسافران امکان دسترسی به پرواز، هتل و اتومبیل ها را به شکل آنلاین می دهد. این سایت به جز تجربه و اطلاعات بالایی که درباره صنعت گردشگری دارد، به علت جایزه هایش مشهور است. هربار که بلیط خود را از بین صدها ایرلاین در این سایت رزرو می کنید، امتیاز کسب می کنید و بعدها می توانید با توجه به امتیازهایتان از اکسپدیا تخفیفات شگفت انگیز بگیرید. اکسپدیا درحال حاضر در بیشتر از 70 کشور جهان و به 35 زبان مختلف فعالیت دارد. این سایت گزینه خوبی برای کسانی است که می خواهند هزینه پرواز، اقامت و کرایه اتومبیل را یکجا پرداخت نمایند.

هات وایر |Hotwire

هات وایر یکی دیگر از آژانس های مسافرتی آنلاین قدیمی است که از سال 2000 فعالیت می نماید. این آژانس به خاطر معاملات مخفی معروف است! شما ممکن است نوع ایرلاین یا سایت پرواز یا کلاس هتل را ندانید، فقط می دانید که می توانید گزینه سفر به پاریس را با قیمت استثنایی رزرو کنید. اگرچه استفاده از این سایت احتیاج به انعطاف پذیری زیادی دارد، اما برای افراد ماجراجو که دوست دارند با هزینه کم سفر نمایند، یک راه عالی است.

فلای تودی |flytoday

اگر در ایران زندگی می کنید و می خواهید از معتبرترین ایرلاین هایی که سایت های معروف ارائه می دهند، بلیط خود را بخرید، پیشنهاد می کنیم فلای تودی را امتحان کنید. فرقی نمی نماید مقصد شما پاریس باشد یا مقصدی ناشناخته را انتخاب کنید؟ به یک سفر زیارتی در داخل کشور می روید یا شهرهای جنوب مقصد سفرتان است؟ کافی است نام مقصدتان را در این سایت جست و جو کنید! فلای تودی از بین بیش از 900 ایرلاین در تمام جهان آغاز به جست وجو می نماید و تمام پروازهایی که در تاریخ موردنظر شما برای این مقصد وجود دارد را برایتان به نمایش می گذارد.

حالا شما این فرصت را دارید که نوع ایرلاین، تعداد توقف ها، کلاس پرواز و قیمت بلیط را فیلتر کنید تا فقط گزینه هایی برایتان نمایش داده شود که مطابق میل شما است. از سمتی شاید بخواهید مقرون به صرفه ترین قیمت بلیط آلمان نه فقط تا یک ماه آینده بلکه تا نیمه های سال یا حداقل شش ماه آینده را بدانید. کافی است به تقویم قیمتی فلای تودی سر بزنید. این ابزار، مقرون به صرفهترین قیمت بلیط برای هرروز تا شش ماه آینده را به شما نشان می دهد، حالا انتخاب زمان سفر کار سختی نیست.

حتی دیگر مجبور نیستید چند هفته سایت های بلیط را به امید پایین آمدن قیمت یک بلیط تعیین بالا و پایین کنید. یکی دیگر از ابزارهای جالب این سایت، اطلاع از آخرین تغییرات قیمت است. فقط باید پس از ثبت نام در سایت، گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها را برای بلیط مورد نظرتان فعال کنید. به محض هرگونه تغییری، آخرین قیمت برایتان پیامک و ایمیل می شود. بنابراین دیگر احتیاجی نیست برای خرید بلیط لحظه آخری هرلحظه سایت را آنالیز کنید.

در نهایت، درباره خرید بلیط یا رزرو هتل هر سوالی ذهنتان را درگیر کرد، مهم نیست چه ساعتی از شبانه روز باشد، کافی است با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی همواره جوابگوی شما است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 25761

به "خرید بلیط هواپیما از بین 900 خط هوایی با فلای تودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط هواپیما از بین 900 خط هوایی با فلای تودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید