خبرنگاران زیرساخت های اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

به گزارش طفره، یاسوج- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازمایع با زیر ساخت بانکی از هفته های پیش شروع شده و خانوارهای فاقد گاز طبیعی و همچنین صنوف و کارگاه هایی که فاقد گاز طبیعی هستند می توانند با مراجعه به سایت newtejartasan.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

خبرنگاران زیرساخت های اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

سید لطف الله مسعودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: خانوارهای فاقد گاز طبیعی و همچنین صنوف و کارگاه هایی که فاقد گاز طبیعی هستند می توانند با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند تا سهمیه مربوطه تخصیص و از عاملیت فروش گاز مایع سوخت خود را دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: چنانچه خانواری در هنگام ثبت نام با مشکل روبرو شد می تواند به یکی از نواحی شرکت پخش فرآورده های نفتی مراجعه کند.

مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: در این خصوص ضروری است سرپرستان خانوارها با وارد کردن کد ملی،کد پستی ، شماره کارت بانکی ،شماره همراه بنام خود و همچنین اطلاعات خانوار خود که سرپرستی آنها را به عهده دارند در سایت مذکور اقدام و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

مسعودی ابراز داشت: متقاضی با ورود به سایت newtejaratasan.niopdc.ir گزینه ثبت نام نفت سفید خانوار را انتخاب و پس از ثبت معینات فردی استعلام کد ملی را انتخاب کند.

وی تاکید نمود: سپس اطلاعات محل سکونت خود را وارد و پس از وارد کردن اطلاعات تماس، گزینه استعلام کد پستی را بزند.

مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه وبویراحمد توضیح داد: متقاضی شماره کارت بانکی را وارد کند و سپس گزینه اضافه نمودن کارت بانکی را انتخاب و پس از آن شرایط مصرف سوخت را معین کند و درصورت عدم ثبت اطلاعات گزینه من در شرایط خاص هستم را فعال کند.

مسعودی بیان نمود: پس از ثبت معینات اطلاعات افراد تحت تکلف را وارد و فروشندگی مورد نظر را انتخاب و دکمه تایید و ادامه را وارد کند و در این صورت کد کاربری فرد در صفحه ظاهر می گردد و رمز کاربری به شماره همراه فرد ارسال می گردد.

وی تاکید نمود: پس از تایید نواحی شرکت چنانچه فرد مشمول دریافت سوخت مایع باشد به وسیله پیامک به وی اطلاع داده می گردد.

مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه وبویراحمد بیان نمود: گاز مایع مورد احتیاج روستائیان و عشایر و صنوف این استان با همکاری بانک های عامل، سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، تعاون روستایی، عشایر و شرکت گاز بصورت الکترونیکی توزیع خواهد شد.

مسعودی گفت: این طرح در استان ها، محاسن زیادی از جمله افزایش سهمیه خانوار ها از سه به چهار سیلندر گاز مایع در ماه و واقعی کردن قیمت برای مصرف نماینده دارد که دولت مشخص نموده است.

وی ابراز داشت: با اجرای این طرح اطمینان کامل از تامین گازمایع خانوار در تمام نقاط استان اعم از روستایی وعشایری حاصل می گردد واز بعضی سو استفاده ها و عرضه خارج شبکه جلوگیری می گردد.

افزون بر 100 عامل گاز مایع در استان وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10351

به "خبرنگاران زیرساخت های اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زیرساخت های اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید