خبرنگاران اعمال محدودیت جدید باهدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است

به گزارش طفره، بندرعباس - خبرنگاران-فرماندار بندرعباس گفت: هدف اصلی اعمال محدودیت جدید ، کاهش اجتماعات و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است لذا از شهروندان درخواست می شود همکاری لازم را با طرح این داشته باشند

خبرنگاران اعمال محدودیت جدید باهدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است

عزیزالله کناری روز دوشنبه پس از بازدید از ورودی های شهر بندرعباس دراین زمینه اضافه کرد:هم وطنان گرامی از سفر به شهرستان بندرعباس خودداری کنند، تمام مکان های تفریحی و بازارها تعطیل می باشد و امکان تردد به جزیره قشم و هرمز نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد:یکی از برنامه های این طرح جلوگیری از ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی به استان بوده که اگر فرد یا افرادی دچار بیماری بوده از آن به استان جلوگیری بعمل می آید تا زنجیره این بیماری قطع شود.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات شامل استفاده از ماسک توسط کارکنان و ارباب رجوع ، گند زدایی مستمر در محیط کار ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از دستگاه تهویه طبیعی الزامی و یک ضرورت است و در صورت مشاهده رعایت نکردن این نکات با مدیران ادارات برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار بندرعباس اظهارداشت: بانک ها و دفاتر پیشخوان از دیگر محل هایی هستند که باید نکات بهداشتی در آن بیشتر رعایت شود لذا اگر مشاهده شود نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند با آنها نیز برخورد می شود.

کناری، با قدردانی از مردم،اصناف، دستگاههای امنیتی و انتظامی و گروههای مردمی که در راستای پیشگیری از قطع زنجیره بیماری کرونا بطور شبانه روز در تلاش هستند، ادامه داد: بسیاری از آلودگی های ناشی از بیماری کرونا در گردهمایی های خانوادگی اجرا شده و محدودیت زمانی تردد ساعت 21 شب تا 4 صبح به همین منظور است تا از ترددهای غیر ضروری خودداری شود.

عزیزاله کناری یاد آور شد: صنوف گروه یک برابر دستورالعمل می توانند با رعایت نکات بهداشتی فعالیت کنند اما با توجه به محدودیت جدید برای اینکه از ساعت 21 به بعد برای تردد با مشکل روبرو نگردند توصیه می شود تا قبل از ساعت 21 مغازه خود را تعطیل کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11795

به "خبرنگاران اعمال محدودیت جدید باهدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعمال محدودیت جدید باهدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید