حادثه آتش سوزی کارگاه صنعتی در جاده خاوران جان یک کارگر 32 ساله را گرفت

به گزارش طفره، ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران توضیحاتی داد.

حادثه آتش سوزی کارگاه صنعتی در جاده خاوران جان یک کارگر 32 ساله را گرفت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: در ساعت 7:21 صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، شهرک صنعتی لپه زنک به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که سه ایستگاه به همراه خودرو های پشتیبانی شامل خودروی حامل تجهیزات تنفسی، بالابر و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: محل آتش سوزی یک سوله مسقف به وسعت حدود 160 متر بود که به عنوان کارگاه تراشکاری از آن استفاده می شد و در بخش انتهایی آن، با سازه های فلزی و ورق پروفیل اتاقی را درست نموده بودند که محل استراحت نگهبان آنجا بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: به خاطر وجود سیلندر های گاز اکسیژن و گاز مایع و همچنین شیلنگ های هیدرولیک و فشار قوی که قابل اشتعال هستند آتش سوزی رخ داده و این سوله کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که نگهبان در بین حجم زیادی از آتش گرفتار شده است و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، خودشان را به محل رساندند و به خاطر شدت زیاد حرارت بخشی از سازه فلزی تخریب شده بود و پیروز شدند فرد را از زیر آهن ها خارج نمایند و پس از آن با تأیید عوامل اورژانس تعیین شد که به خاطر سوختگی زیاد جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه این فرد 32 ساله با تابعیت کشور افغانستان بود، اضافه نمود: آتش خاموش و از سرایت بیشتر آن جلوگیری شد و در حال حاضر نیرو ها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل به کارشناسان تحویل داده خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12099

به "حادثه آتش سوزی کارگاه صنعتی در جاده خاوران جان یک کارگر 32 ساله را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه آتش سوزی کارگاه صنعتی در جاده خاوران جان یک کارگر 32 ساله را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید