جزئیات پرداخت طلب برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا بایستی مبلغ یک میلیون و 113 هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ تا 16 مرداد ماه پرداخت کند تا پرونده سرخپوشان بسته شده و کار به مشخص حکم انضباطی نسبت به این بدهی نرسد.

جزئیات پرداخت طلب برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز که در ابتدا عنوان نموده بود نسبت به اعلام این حکم اعتراض خواهد داشت خبر از اعاده دادرسی 1300 صفحه ای در قبال پرونده برانکو ایوانکوویچ داد اما اطمینان او از شکست مجدد در آن باعث شد تا در بازه زمانی کوتاه تصمیم به پرداخت طلب سرمربی فصل گذشته سرخ ها تا 16 مرداد بگیرد.

مبلغی که در موجودی باشگاه پرسپولیس دیده نمی گردد اما رسول پناه میخواهد با استفاده از قوانین فیفا تا زمان صدور حکم انضباطی اقدام به پرداخت طلب برانکو کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس میخواهد بیش از 60 درصد این پول را تا انتها هفته به حسابی که از سوی فیفا اعلام شده است به برانکو پرداخت کند و مابقی آن را نیز طی یک ماه آینده بدهد.

سیاستی که با توجه به قوانین اقتصادی و انضباطی در فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه های بدهکار در نظر گرفته شده است. از قرار معلوم ارجاع پرونده باشگاه های بدهکار به کمیته انضباطی فیفا پس از اتمام مهلت آن حدود یک ماه طول می کشد و سرخ ها نیز از همین مدت در جهت تسویه با برانکو استفاده می نمایند.

در صورتیکه این باشگاه باز هم نتواند با شاکی مد نظر خود تسویه کند مشمول یکی از بندهای جریمه نظیر محرومیت از حضور در جابجایی، کسر 6 الی 9 امتیاز و محرومیت از حضور در رقابت های بین المللی روبرو می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10159

به "جزئیات پرداخت طلب برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پرداخت طلب برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید