توضیحات سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص اخراج استاد واحد تهران شمال

به گزارش طفره، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اخراج استاد دانشگاه آزاد واحد تهران شمال توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص اخراج استاد واحد تهران شمال

حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص دلیل اخراج یکی از اساتید دانشگاه آزاد تهران شمال گفت: 24 هزار هیات علمی تمام وقت داریم که با دانشگاه آزاد همکاری می کنند و طبیعتا تخلفات اساتید در کمیته های رسیدگی به تخلفات اداری و جذب رسیدگی می شود.

وی اضافه کرد: این هیات ها طبق قانون اختیارات لازم را دارد که از جمله هیات بدوی، تجدید نظر و هیات عالی هستند که تخلفات اساتید متخلف در یکی از این هیات ها بررسی می شود؛ این هیات ها استقلال آرا دارند و دقیق مسائل را بررسی می کنند.

حیدری اضافه کرد: ما برای رعایت قانون و آیین نامه دانشگاه آزاد با هیچ کسی عهد اخوت نبستیم و تلاش ما این است که قانون را به بهترین وجه اجرا کنیم. حتما استاد متخلف دانشگاه تهران شمال تخلفی داشته که هیات رسیدگی به تخلفات، وی را فراخوانده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص دلیل فراخوان به کمیته تخلف اضافه کرد: دلیل فراخوان افراد و یا اعضای هیات علمی به کمیته های رسیدگی به تخلفات به دلیل حفظ آبروی افراد اعلام نخواهد شد.

حیدری در سرانجام گفت: طی درخواستی که از هیات رسیدگی به تخلفات هیات علمی داشتم، قرار است که گزارش کامل این تخلف را برای ما ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15783

به "توضیحات سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص اخراج استاد واحد تهران شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سخنگوی دانشگاه آزاد در خصوص اخراج استاد واحد تهران شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید