تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان

به گزارش طفره، صبح امروز و طی تشکیل ستاد مبارزه با بیماری کرونا در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، اولین جلسه این ستاد با حضور تمام اعضا تشکیل شد.

تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، شهرام امیری امروز 11 اسفندماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به حضور گردشگران در محوطه های تاریخی و همچنین حضور ارباب رجوع در ساختمان های اداری این اداره کل در استان، در اولین جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، مقرر شد تا همچون روزهای گذشته، تمامی اماکن و محوطه های تاریخی ضد عفونی شده و کارکنان این مراکز، تمامی موارد بهداشتی را رعایت نمایند.

امیری اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد تا همکارانی که بیماری های خاص دارند و در مقابل این بیماری آسیب پذیرتر هستند با مشورت پزشک متخصص، در محل کار خود حضور نداشته و در صورت امکان به وسیله دورکاری اقدام به انجام وظایف خود نمایند.

او ادامه داد: مقرر شد تا بسته های ضدعفونی و بهداشتی توسط اداره کل تهیه و بین همکاران توزیع شده و همچنین تمامی جلسات به صورت ویدئوکنفرانس و غیرحضوری تشکیل گردد.

رئیس اداره امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: همچنین مقرر شد تا تمام ماموریت های درون استانی و برون استانی لغو شده و دوره های آموزشی تکمیلی بهداشتی، به منظور حفظ سلامت گردشگران در محوطه های تاریخی به صورت مستمر ویژه همکاران مستقر در این اماکن برگزار گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7260

به "تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید