تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، اعلام زمان برپایی دومین دوره جایزه

به گزارش طفره، دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین جزئیات برگزاری نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را تشریح کرد.

تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، اعلام زمان برپایی دومین دوره جایزه

به گزارش خبرنگاران، دکتر بهروز کریمی، دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با پیشینه و تجربه زیاد در زمینه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان اولین دانشگاهی که رشته لجستیک را در کشور ایجاد نموده، با آنالیز جوایز مختلف بین المللی (ال اس سی به انگلیسی) در جهان، پیروز شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را ارائه کند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای جایزه لجستیک و زنجیره تامین در مهر ماه سال 97 با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه های لازم منعقد شد و پس از یک سال، پیروز به ارزیابی شرکت نمایندگان در نخستین دوره لجستیک و زنجیره تامین شدیم.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: به دلیل محدودیت هایی که وجود داشت، در نخستین دوره جایزه لجستیک و زنجیره تامین تنها به اعطای گواهینامه و تقدیر نامه سطح یک و دو بسنده شد و در دوره های بعد سطوح بالاتر نیز اعطا خواهد شد.

دکتر کریمی بیان کرد: برای این جایزه با 2500 شرکت مکاتبه صورت گرفت که در اولین دوره جایزه 20 شرکت حضور داشتند که در این جایزه چهار شرکت تقدیرنامه و 12 شرکت گواهینامه دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در حاشیه این جایزه 42 استارتاپ در جشنواره شرکت کردند که در نهایت 6 استارتاپ برتر انتخاب شدند تا در اولین دوره لجستیک، طرح خود را ارائه و سرمایه گذار جذب نمایند.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین اضافه کرد: دومین دوره جایزه ملی لجستیک در مهر ماه سال 99 برگزار خواهد شد و در این دوره سطح چهار ستاره جایزه ارتقا می یابد.

دکتر کریمی گفت: همچنین در دومین دوره جایزه ملی لجستیک قرار است برترین ها در حوزه های مختلف لجستیکی معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4848

به "تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، اعلام زمان برپایی دومین دوره جایزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، اعلام زمان برپایی دومین دوره جایزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید