رشته لجستیک در مقطع دکتری به طور سراسری دانشجو پذیرش می نماید

به گزارش طفره، دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین، گفت: نقش اساسی رشته لجستیک کاربردی کردن دانش در دانشگاه و حوزه صنعت است که می تواند اقتصاد را متحول کند.

رشته لجستیک در مقطع دکتری به طور سراسری دانشجو پذیرش می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمدرضا شیخ کبیر دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در نشست خبری این مراسم که صبح امروز در دانشگاه خوارزمی برگزار گردید، گفت: در این مراسم جشنواره استارت آپی لجستیکی برگزار می گردد که می تواند به عنوان کسب کار لجستیکی نقش محوری در حوزه ارتباط با صنعت داشته باشد. در واقع می توان گفت این کنفرانس یک درگاهی است که صنعت صندلی و مسائل و مسائل خود را در سطح اقتصاد بنگاهی مطرح کند.

صاحبان ایده، دانش و راه چاره مناسب را به صنایع بدهند

وی اضافه نمود: کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین این فرصت را ایجاد می نماید که صاحبان ایده،دانش و راه چاره مناسب را به صنایع بدهند که همین امر باعث می گردد افزایش کیفیت برای رونق فراوری اتفاق بیفتد.

رشته لجستیک در مقطع دکتری به طور سراسری دانشجو پذیرش می نماید

شیخ کبیر توضیح داد: یکی از کارهای خوبی که تا به امروز صورت گرفته است ایجاد رشته تحصیلی لجستیک و زنجیره تأمین در کشور است که در دانشگاه های علمی کاربردی، غیرانتفاعی و پلی تکنیک (امیرکبیر) در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی شده است. در واقع در حال حاضر این رشته در مقطع دکترا به طور سراسری دانشجو پذیرش می نماید.

حضور 50 دانشمند خارجی در کنفرانس لجستیک حضور دارند

دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین ادامه داد: یکی از ویژگی های کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین این است که بیش از 50 دانشمند خارجی در آن حضور دارند. به طوری که این رشته از لحاظ اهمیت 60 درصد دانش اقتصاد محسوب می گردد. این در حالی است که رشته تحصیلی لجستیک در مقطع کاردانی در سال 85، در مقطع کارشناسی در سال 87، در مقطع کارشناسی ارشد در سال 90 و در مقطع دکترا در سال 93 راه اندازی شده است.

لجستیک یکی از مهمترین عناصر عرضه و تقاضا است

وی افزود: لجستیک یکی از مهمترین عناصر عرضه و تقاضا است. انجام درست و کار درست پاشنه آشیل زنجیره تأمین است. در واقع این رشته باعث کاهش قیمت تمام شده در صنایع است و نقش کلیدی دارد.

لجستیک به عنوان کسب و کار محسوب می گردد

شیخ کبیر ادامه داد: در حوزه لجستیک دو محور وجود دارد که نخستین آن این بود که تا 8 سال پیش لجستیک تنها نقش پشتیبانی کننده داشت البته این موضوع به جز حوزه حمل ونقل بوده است اما در حال حاضر خوشبختانه لجستیک به عنوان یک کسب و کار محسوب می گردد.

کشور ایران به طور صد درصدی یک کشور لجستیکی است

دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین ادامه داد: تناسب استراتژیکی در لجستیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که به عنوان محور توسعه بوده و باید زیرساخت های آن را بیش از گذشته فراهم کنیم. این در حالی است که کشور ایران به طور صد درصدی یک کشور لجستیکی است که می توان با ایجاد زیرساخت های لازم کاربرد این رشته را گسترش دهیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7266

به "رشته لجستیک در مقطع دکتری به طور سراسری دانشجو پذیرش می نماید" امتیاز دهید

2 کاربر به "رشته لجستیک در مقطع دکتری به طور سراسری دانشجو پذیرش می نماید" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته لجستیک در مقطع دکتری به طور سراسری دانشجو پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید