درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران درچهارمین دوره مسابقه ملی استاد شو

به گزارش طفره، خبرگزاری خبرنگاران- درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران درچهارمین دوره مسابقه ملی استاد شو.

درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران درچهارمین دوره مسابقه ملی استاد شو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، در چهارمین دوره مسابقه ملی استادشو که با حضور 100 شرکت کننده از 35 دانشگاه عظیم سراسر کشور برگزار گردید، دانشجویان دانشگاه مازندران با کسب رتبه های اول، سوم و پنجم این مسابقات درخشش بسیار خوبی داشتند .

مرحله اول (مقدماتی) این مسابقه در روزهای 2 و 3 شهریورماه، به صورت آفلاین و با موضوع آزاد و به مدت زمان پنج دقیقه برای هر شرکت کننده برگزار گردید که از بین شرکت کنندگان، 22 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند .

مرحله دوم (نیمه نهایی) در روزهای 10 و 11 شهریور با موضوع آزاد و بصورت آفلاین به مرحله اجرا درآمد که در نهایت به تشخیص هیات محترم داوران 9 نفر به فینال این مسابقه صعود کردند. فینال چهارمین دوره مسابقه ملی استادشو نیز در روز سه شنبه 1 مهر 1399 برگزار گردید. مرحله فینال به صورت آنلاین و به شکل ویدئو کنفرانس برگزار و موضوع ارایه هر شرکت کننده نیز در این مرحله الزاما از رشته تخصصی خود شرکت کننده و زمان ارایه برای هر شرکت کننده 10 دقیقه در نظر گرفته شد. این مرحله متفاوت تر از مراحل قبل بود . زیرا علاوه بر آنلاین بودن و نیز حضور دانشجویان مجازی، شرکت کنندگان علاوه بر تدریس موضوع خود، می بایست کلاس را هم مدیریت می کردند؛ که خود چالش برانگیز بود .

هم چنین در حاشیه مسابقه، کارگاه آموزشی نحوه تدریس برای شرکت کنندگان به همت جناب آقای دکتر طالبی برگزار گردید تا استادشو یک قدم دیگر به هدف اصلیش یعنی شناسایی و راهنمایی استعداد های دانشجویان در زمینه تدریس و شکوفایی این استعدادها نزدیک تر شود .

در پایان گزارش خاطرنشان می سازد مسابقات مذکور که همیشه در جشنواره ملیحرکت جوایز ارزشمندی را برای دانشگاه کسب نموده است، هر ساله به همت انجمن علمی ریاضی دانشگاه مازندران با همکاری دانشکده علوم ریاضی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می شود. دوره چهارم این مسابقات نیز به صورت ملی به مرحله اجرا درآمد. در ضمن در این دوره از مسابقات ملی استادشو چهار نفر از اعضای هیات علمی مجرب دانشگاه مازندران به نام های دکتر یحیی طالبی از گروه ریاضی محض، دکتر رعیتی از گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دکتر مصطفی رستمی از گروه صنایع دستی و دکتر کاردل از گروه علوم محیط زیست به عنوان داور حضور داشته اند. نتایج نهایی نیز به توضیح ذیل است :

1 . پیمان شجاع شفیعی (رشته حسابداری دانشگاه مازندران)- 313 امتیاز

2 . نیکا شمس کلائی (رشته علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی)- 296 امتیاز

3 . پریا زارعی (رشته میکروبیولوژی دانشگاه مازندران)- 295 امتیاز

4 . ابراهیم شاه ابراهیمی (کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی)- 291 امتیاز

5 . تینا شفاپی (رشته مدیریت صنعتی دانشگاه مازندران)- 275 امتیاز

6 . ریحانه پناهی (رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد)- 270 امتیاز

7 . آیدا آذرخشی (کارشناسی ارشد رشته گرانش و کیهان شناسی دانشگاه تبریز)- 259 امتیاز

8 . سالار صالحی (رشته ریاضی دانشگاه علم و صنعت)- 258 امتیاز

9 . سحر مطلق (رشته ریاضیات و کاربردها دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل)- 236 امتیاز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10655

به "درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران درچهارمین دوره مسابقه ملی استاد شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران درچهارمین دوره مسابقه ملی استاد شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید