تخصیص 87 هزار میلیاردتومان اعتبار به پروژه های عمرانی در کشور

به گزارش طفره، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سال جاری 87 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی کشور اختصاص پیدا نموده است، اگر چهارمحال و بختیاری بتواند اعتبار اختصاص یافته به پروژه های عمرانی خود را به سرعت جذب و فرایند اجرایی آن ها را تسریع کند، سهم بیش تری از این اعتبار می تواند دریافت کند.

تخصیص 87 هزار میلیاردتومان اعتبار به پروژه های عمرانی در کشور

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمدباقر نوبخت 10 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران عضو شورای ادارای و ستاد اقتصادمقاومتی با بیان اینکه در سفر به چهارمحال وبختیاری مصوباتی داشتیم، اظهار کرد: با اعتبارات تخصیص یافته به 14 پروژه مصوب در جلسه قبل باید عملیات اجرایی این پروژه ها به سرانجام می رسید، بنابراین باید فرایند تکمیل این پروژه ها تسریع گردد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های عمرانی در سال گذشته ، اضافه کرد: اعتبارات لازم با اولویت به پروژه های اقتصادمقاومتی که در سال 99 به سرانجام می رسد اختصاص داده می گردد.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی چهارمحال و بختیاری، گفت: باتوجه به سردسیر بودن این استان احتیاج است اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های عمرانی در نیمه اول سال اختصاص پیدا کند تا از فرصت فصل تابستان برای انجام پروژه های عمرانی استفاده گردد، برای افتتاح پروژه های عمرانی اقتصاد مقاومتی چهارمحال وبختیاری، در آینده ای نزدیک به این استان سفر می کنم.

نوبخت در مورد احداث 2 هزار و 440 واحد مسکن روستایی ویژه محرومان در چهارمحال و بختیاری که از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در تابستان سال گذشته بود، شرح داد: اگر احداث واحدهای مسکونی پیشرفت خوبی داشته باشد و تعداد قابل توجهی از آن ها در ماه های آینده به بهره برداری برسد اعتبار لازم برای احداث 2 هزار واحد مسکونی دیگر نیز اختصاص پیدا می نماید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه با تأکید بر استفاده از تسهیلات تبصره 18 برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری، شرح داد: اگر مسئولان این استان بتوانند تسهیلات تبصره 18 را به طور کامل جذب نمایند، این آمادگی وجود دارد که به جامانده سایر اعتبارات استان هایی که از این ظرفیت استفاده نکرده اند را به چهارمحال وبختیاری باتوجه به شرایط استان اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های اقتصادمقاومتی در چهارمحال و بختیاری احتیاجمند کوشش بیش تر دستگاه های متولی است، گفت: در سال گذشته بیش از 60 هزار میلیاردتومان اعتبار به طرح های عمرانی در کشور اختصاص پیدا کرد، سال جاری این عدد به 87 هزار میلیارد رسیده است، اگر چهارمحال و بختیاری بتواند اعتبار اختصاص یافته به پروژه های عمرانی خود را به سرعت جذب و فرایند اجرایی آن ها را تسریع کند سهم بیش تری این اعتبار می تواند دریافت کند.

نوبخت در سرانجام بیان کرد: آخرین شرایط از طرح های اقتصاد مقاومتی اولویت دار در چهارمحال و بختیاری در حوزه اشتغال برای آنالیز بیش تر به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8248

به "تخصیص 87 هزار میلیاردتومان اعتبار به پروژه های عمرانی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 87 هزار میلیاردتومان اعتبار به پروژه های عمرانی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید