بازسازی خانه: بودجه حفظ و بازسازی 35 هزار بنای تاریخی در کشور افزایش 78 درصدی داشته است

به گزارش طفره، ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، بودجه حفظ و بازسازی 35 هزار بنای تاریخی در کشور افزایش 78 درصدی داشته است.

بازسازی خانه: بودجه حفظ و بازسازی 35 هزار بنای تاریخی در کشور افزایش 78 درصدی داشته است

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سید عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از مجموعه جهانی تخت جمشید با اعلام این خبر اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سالهای گذشته افزایش دو برابری داشته است.

او ادامه داد: مجموعه جهانی تخت جمشید یک ظرفیت بسیار بزرگ برای کشور است که از اولویت های مهم ردیف بودجه سال جاری برای حفظ، بازسازی و نگهداری است که مبلغ آن تا یک ماه آینده ابلاغ خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه از تنظیم اساس نامه قانون صندوق احیا و توسعه بناهای تاریخی و تصویب آن در دولت خبرداد و گفت: بر این اساس دولت می تواند از یاری های مردمی و هدایای داخلی و خارجی برای احیا و بازسازی بناهای تاریخی استفاده کند.

ضرغامی بیان کرد: تا به امروز برای استفاده از این منابع اعتباری وزارت میراث فرهنگی منع قانونی داشته است که بزودی این اساس نامه تنظیم و ابلاغ خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از بازسازی و بازسازی مجموعه تاریخی آب رکنی در راستا شیراز به تخت جمشید اطلاع داد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 19961

به "بازسازی خانه: بودجه حفظ و بازسازی 35 هزار بنای تاریخی در کشور افزایش 78 درصدی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: بودجه حفظ و بازسازی 35 هزار بنای تاریخی در کشور افزایش 78 درصدی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید