بهترین بازارهای پوکت برای گشت و گذار در نوروز

به گزارش طفره، پوکت، یکی از مقصدهای گردشگری خارجی بسیار محبوب نه تنها برای گردشگران ایرانی بلکه برای همه گردشگران جهان است. در پوکت، زیبایی های طبیعی و سبک زندگی بومی دست به دست هم داده اند تا سفری جذاب و فراموش نشدنی داشته باشید.

بهترین بازارهای پوکت برای گشت و گذار در نوروز

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

پوکت، مقصد مناسبی برای تور نوروز 98 است. این بخش از تایلند، جاذبه های بسیار متنوعی دارد. هم امکانات لوکس و گران دارد و هم بازارچه ها و رستوران های ارزان. فرقی نمی نماید که دنبال مراکز خرید شیک و مجلل باشید یا بازارچه های محلی را دوست داشته باشید، در هر صورت در پوکت ناامید نمی شوید.

برای انتخاب بهترین تور پوکت، از خبرنگاران یاری بگیرید. خبرنگاران با همکاری بهترین آژانس های مسافرتی به شما یاری می نماید که تورهای معتبرترین آژانس ها را جست وجو کنید و با توجه به قیمت، ارزان ترین تور را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید در پوکت به بازارهای محلی سر بزنید، این پنج بازار را نباید فراموش کنید:

بازار چیلوا ( Chillva Market )

این بازار، محبوب قشر جوان است. فضایی مدرن و شیک دارد و هر آنچه که فکر کنید در غرفه های سفیدرنگ آن پیدا می گردد. این بازار از پنجشنبه تا شنبه از ساعت 4 بعد ازظهر تا 11 شب باز است. انواع لباس و زیورآلات از برندهای خوب داخلی با قیمت های مناسب در این بازار عرضه می گردد.

تعدادی رستوران و کافه کوچک هم در این بازار وجود دارد. از دسرهای لذیذ گرفته تا غذاهای محلی با قیمت های مناسب در بازار عرضه می گردد. موسیقی زنده، لذت خرید کردن و غذا خوردن در این بازار را دوچندان می نماید. این بازار، یکی از بهترین بازارهای جزیره است.

واکینگ استریت پوکت

این بازار در یک عمارت قدیمی در محله قدیمی شهر پوکت واقع شده است. این بازار بهترین جا برای خرید سوغات است. لباس، صنایع دستی و انواع خوراکی های محلی در آن پیدا می گردد. بهترین غذاهای جنوب تایلند را می توانید در این بازار و در غرفه های مختلف آن امتحان کنید. یکشنبه شب ها یک رویداد هفتگی در این بازار برپا می گردد که مورد توجه گردشگران و حتی اهالی خود پوکت قرار می گیرد.

بازار آخر هفته پوکت

این بازار شبانه بزرگ، یکی از بهترین بازارهایی است که در پوکت می توانید سر بزنید. هر محصولی که فکر کنید در این بازار عرضه می گردد. از لباس و زیورآلات گرفته تا لوازم الکترونیکی در غرفه های این بازار به فروش می رسد. حتی حیوان خانگی هم اینجا پیدا می گردد. بیش از هر چیز غذاهای تازه و غذاهای خیابانی لذیذ تایلندی را خواهید دید. قیمت های پایین در این بازار، باعث شده که همه اقشار به آن سر بزنند و هیچ کس دست خالی از بازار بیرون نرود.

بازار Indy

این بازار کوچک ولی سرزنده، یکی از بهترین پاتوق های جوانان در پوکت است. جوانان برای خرید و فروش جدیترین محصولات مد به این بازار سر می زنند. بسیاری از غرفه های بازار به فروش لباس ها و زیورآلات شیک اختصاص دارد که آنها را می توانید در مراکز خرید لوکس و بزرگ شهر هم پیدا کنید. این بازار، علاوه بر اینکه جای خوبی برای خرید کردن است، غرفه های فراوانی برای امتحان کردن لذیذترین اسنک ها و غذاهای محلی دارد. بازار روزهای پنجشنبه و آدینه از 4 بعدازظهر تا 10 شب فعالیت می نماید.

بازار Malin Plaza

این بازار روزانه، سرپوشیده است و برای فصل های بارانی بسیار مناسب است. مثل بقیه بازارها، در این بازار هم تنوع اجناس شما را شگفت زده می نماید. بهترین محصولات اصیل تایلندی نیز در این بازار عرضه می گردد؛ از ابریشم تایلندی گرفته تا منبت کاری های زیبا. این بازار، بهترین جا برای خرید سوغات و صنایع دستی است.

بهترین دسرها و غذاهای سنتی تایلندی را می توانید از غرفه های این بازار بخرید و نوش جان کنید. همه غذاهای با تازه ترین مواد غذایی درست مقابل چشم شما تهیه می شوند.

شما می توانید علاوه بر جاهایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی پوکت را در خبرنگاران مشاهده کنید و درمورد جاذبه های آن اطلاعات کاملی به دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن ها و جاهای دیدنی رایگان در پوکت را در خبرنگاران مشاهده کنید و سفرتان را برنامه ریزی کنید.

همچنین هر زمان که قصد سفر به پوکت یا هر کدام از شهرهای تایلند را دارید، می توانید ارزان ترین پکیج تایلند را به یاری خبرنگاران پیدا کنید. ما با همکاری آژانس های گردشگری معتبر، ارزان ترین تورهای تایلند را فراهم نموده ایم تا بتوانید تور مورد نظرتان را با پایین ترین قیمت از آژانس ها خریداری کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2617

به "بهترین بازارهای پوکت برای گشت و گذار در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازارهای پوکت برای گشت و گذار در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید