با این 10 جاذبه هر کسی عاشق لنکاوی مالزی می گردد

به گزارش طفره، جاذبه های لنکاوی

بهترین جاذبه های جاذبه های توریستی لانکاوی شامل مناظر طبیعی، پارک های بزرگ و ساختمان های خاص است که هرکس برای اولین بار به این منطقه سفر می نماید باید بازدید از آنها را در برنامه سفر خود قرار دهد. این منطقه بعنوان یکی از جزایر معروف و محبوب کشور مالزی است که به دلیل جاذبه های تاریخی، قیمت مناسب، امکانات غواصی عالی، زندگی شبانه هیجان انگیز و کالاهای ارزان قیمت مورد توجه بسیاری از توریست ها است. سواحل بکر لنکاوی با نام های خلیج داتای، پانتای سنانگ و تانجونگ رو در بین بهترین سواحل جهان قرار دارند. به دلیل وسعت جزیره برای بازدید از جاذبه های آن بهتر است یک وسیله نقلیه اجاره کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این منطقه دیدنی بزنیم.

با این 10 جاذبه هر کسی عاشق لنکاوی مالزی می گردد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

1. پل هوایی لنکاوی

پل هوایی لنکاوی، یک پل عابر پیاده به طول 125 متر است که از روی آن می توان آبشارهای گونونگ، مات سینکانگ و توجو و جزایر کوچکی اطراف لانکاوی را دید. دسترسی به این پل هوایی که در ارتفاع 700 متری بالاتر از سطح دریا واقع شده است فقط به وسیله ایستگاه آخر تله کابین لانکاوی امکان پذیر است که هزینه آن برای افراد بزرگسال 35 رینگیت و برای بچه ها (2 تا 12 سال) 25 رینگیت است. در این پل که اطراف آن فنس کشی شده است و دو سکوی مثلثی برای استراحت بازدید نمایندگان در آن تعبیه شده است و قابلیت تحمل 250 نفر بصورت همزمان را دارد.

ساعت کار: دوشنبه و سه شنبه از ساعت 10 تا 19 ، چهارشنبه از ساعت 12 تا 19 ، پنج شنبه 10 تا 19 ، آدینه و شنبه 9.30 تا 19 می باشد.

2. داتاران لانگ (میدان عقاب)

داتاران لانگ که به آن میدان عقاب نیز گفته می گردد ، یک مجسمه 12 متری از یک عقاب آماده پرواز است در بالای یک سکو قرار داده شده است. تنها با 5 دقیقه پیاده روی میتوان از کنار این مجسمه به رستوران ها و مراکز خرید کوآ جتی، جتی پوینت مال و تامان لاگندا دالام لانکاوی دسترسی داشت. داتالان پر است از آب نماهای کوچک، جهت های پیاده روی و پل ها و چون نزدیک دریا است جای خوبی برای تماشای قایق ها در هنگام غروب است.

3. تله کابین لنکاوی

تله کابین لنکاوی مسافران را در 15 دقیقه به بالای کوه مات سینکانگ می برد که از آن جا می توانید جنگل ها، جزایر کوچک و آبشار های لنکاوی را ببینید. سفر شما از روستای اورینتال شروع می گردد و در طول جهت سکو هایی برای لذت بردن از مناظر طبیعی درنظر گرفته شده است. از آنجایی که در ارتفاعات بالاتر هوا سردتر می گردد پیشنهاد می کنیم یک ژاکت همراه خود داشته باشید. بعد از رسیدن به قله 708 متری بازدیدنمایندگان می توانند از هوای تازه استفاده نمایند، میان وعده ای بخورند، گشتی در بین فروشنده های تی شرت و سوغاتی بزنند و البته از روی سکو از مناظر زیبا عکاسی نمایند.

ساعت کار : دوشنبه و سه شنبه 10تا 19 ، چهارشنبه 12 تا 19 ، آدینه و شنبه 9.30 تا 19

4. دنیای زیر آب

دنیای زیر آب لنکاوی در شهر ساحلی پانتای سنانگ واقع شده است که محل زندگی بیش از 500 گونه جانوران دریایی از جمله فک ها، پنگوئن های راک هوپر، اسب دریایی، فلامینگوها و اردک ماندارین است. یکی از جاذبه های اینجا پیاده روی در یک تونل 15 متری زیر در زیر آب است که از آنجا می توانید از نزدیک کوسه ها، سفره ماهی های غول پیکر و لاک پشت های سبز را ببینید. این منطقه تا فرودگاه بین المللی لانکاوی فقط 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد و در نزدیکی آن مرکز خرید زون شاپینگ پارادایس و کوکو والی، قرار دارند.

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه : 9.30 تا 18.30 و آدینه تا یکشنبه : 9.30 تا 22.30.

ورودی برای بزرگسالان 40 رینگیت و بچه ها 3 تا 12 سال 30 رینگیت است.

5. گونونگ رایا

گونونگ رایا با ارتفاع 881 متر از سطح دریا ، بلندترین قله لانکاوی محسوب می گردد. بر طبق باورهای محلی، این کوه را مات رایا، غولی که زمانی اینجا زندگی می نموده است، نفرین نموده است. جنگل های انبوه این منطقه محل زندگی حیوانات مختلف از جمله میمون درختی، روباه پرنده، میمون های ماکائو، سنجاب، قوش و… است. این منطقه محل خوبی برای کوه نوردی است. البته به تازه کارها پیشنهاد می گردد که حتما همراه یک راهنما به این منطقه بروند.

6. پارک حیات وحش و بهشت پرندگان لنکاوی

پارک حیات وحش و بهشت پرندگان لانکاوی یک پیشنهاد عالی برای خانواده ها و افرادی است که به حیوانات علاقه مند هستند. در اینجا بیش از 2500 پرنده از 150 گونه مختلف از جمله قناری، اردک، طوطی، جغد و… زندگی مینمایند. در این پارک یک آبشار مصنوعی 15 متری نیز ساخته شده است. در این پارک می توانید به راکون ها، کروکودیل ها، پلیکان ها و هورن بیل ها غذا بدهید. این محل 15 دقیقه با ماشین تا کوآ فاصله دارد و مبلغ ورودی برای بزرگسالان 16 رینگیت و برای بچه ها 20 رینگیت است.

7. پارک دریایی پولائو پایار

این پارک در 30 کیلومتری جنوب جزیره لنکاوی واقع شده است و منطقه ای عالی برای اسنورکلینگ و غواصی است. این پارک 45 دقیقه تا کوآ جتی فاصله دارد و شما می توانید با قایق های تندرو یا کاتاماران به محل برسید. یکی از جاذبه های خاص این پارک باغ مرجان ها است که در یک بخش جدا تعداد زیادی مرجان رنگی وجود دارد. ماهی گیری در این پارک ممنوع است و پیشنهاد می گردد که با تورهایی که تجهیزات اسنورکلینگ همراه دارند و غذا و نوشیدنی هم فراهم می نمایند، همراه شوید.

8. موزه سه بعدی هنر در بهشت لنکاوی

در این موزه بیش از 200 اثر هنری زیبا وجود دارد. این موزه بزرگترین موزه هنرهای سه بعدی در مالزی و دومین موزه بزرگ دنیا است است. در ساختمان سه طبقه موزه 9 منطقه اینتر اکتیو از جمله خطای دید، آبی، سافاری، فانتزی، کلاسیک، قلعه ها، مناظر طبیعی، مناطقی از مصر و مالزی طراحی شده اند. این موزه در نزدیکی تله کابین لانکاوی در روستای اورینتال واقع شده است.

ساعت کار : 9 تا 18

ورودی برای افراد بزرگسال 28 رینگیت و برای بچه ها 28 رینگیت است.

9. پارک تامان لاگندا لنکاوی

این پارک با شکل و فرم سنتی در منطقه ای در نزدیکی کوآجتی واقع شده است که می توانید پیاده و یا با ماشین برقی در پارک تفریح کنید. در موزه فضای باز که رو به اسکله کوآ است، 17 مجسمه رنگی با الهام از افسانه های لانکاوی قرار داده شده است. قیمت مناسب ورودی برای این پارک این محل را به یکی از جاذبه های توریستی پرطرفدار برای خانواده هایی تبدیل نموده است که قصد پیاده روی یا پیک نیک در پارک را دارند.

ساعت کار : 9 تا 19

ورودی برای بزرگسالان: 5 رینگیت و برای بچه ها 2.50 رینگیت.

10. آبشارهای تلاگا توجو

یکی از جاذبه های طبیعی لنکاوی، آبشار های تلاگا توجو است که به اعتقاد مردم محلی خانه جن و پری ها است. این آبشار ها در ارتفاعات غربی لانکاوی قرار دارند و اسم آن به معنای آبشارهای هفت چشمه است که اشاره به 7 آبگیر طبیعی متصل به هم دارد که از 7 آبشار جدا در گونونگ مات سینکانگ سرچشمه می گیرد. مسافران می توانند در آب شنا نمایند و افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند، قادرند با 45 دقیقه پیاده روی در شیب تند از آبشار بالا بروند.

منبع: www.langkawi-info.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2271

به "با این 10 جاذبه هر کسی عاشق لنکاوی مالزی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 10 جاذبه هر کسی عاشق لنکاوی مالزی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید