بازی تماشایی خوزستانی ها، کرار ستاره میدان بود

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران امشب تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به سرانجام رسید.

بازی تماشایی خوزستانی ها، کرار ستاره میدان بود

* گل های این بازی را میلاد جهانی (62)، کرار جاسم (74) برای صنعت نفت و وحید نامداری (26) وحید خشتان (66) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

* این بازی را علی میرغفاری با کمک رضا سخندان و محمد عطایی سوت زد و در آن به کرار جاسم (صنعت نفت) و مهرداد پورابوالقاسم (استقلال) کارت زرد نشان داد.

* صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: شهاب گردان، حسین ساکی، وفا هخامنش، حسین بغلانی، سیروان قربانی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، کرار جاسم، حامد پاکدل (46- طالب ریکانی)، بهنام برزای (46 میلاد جهانی) و لوئیس سوارز (81- جعفر سلمانی) وارد میدان شد.

* استقلال خوزستان نیز در این بازی با ترکیب: حسن پورحمیدی، وحید حمدی نژاد، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم کریمی، میثم شامکوندزاده، وحید نامداری، محمد شریفی (83- ایوب کلانتری)، وحید خشتان و رضا درویشی (71- ناصر قلاوند و 89- ایمان مبعلی) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* بازگشت کرار جاسم به ترکیب اصلی نفت آبادان و غیبت ایمان مبعلی مصدوم در ترکیب استقلال خوزستان از مهم ترین نکات چیدمان اولیه دو تیم در مصاف تیم های هم استانی بود که در این مسابقه با هدف کسب سه امتیاز مقابل هم صف آرایی کردند.

* در نیمه دوم، پائولو سرجیو تیمش را با 2 تغییر به میدان فرستاد و طالب ریکانی و میلاد جهانی برای صنعت نفت به زمین رفتند تا زردپوشان آبادانی با نیروهای تازه نفس به دروازه استقلال خوزستان حمله نمایند.

* تعدادی از هواداران استقلال خوزستان که با یک دستگاه اتوبوس از اهواز عازم آبادان گردیده بودند، به تشویق تیم شان پرداختند.

* هواداران صنعت نفت برخورد مناسبی با طرفداران استقلال خوزستان داشتند و به آن ها خوشامد گرفتند.

جاسم کرار با یک پاس گل تماشایی به میلاد جهانی و یک گل ستاره این میدان بود و نشان داد چه بازیکن ارزشمندی برای نفت آبادان است.

* در دقیقه 30 نیمه نخست از سوی داور میدان وقفه خنک کردن بازیکنان به اجرا گذاشته شد.

* بلیط های این مسابقه به قیمت پنج هزار تومان به تماشاگران فروخته شد.

* نفت آبادان که در اولین بازی خانکی از حضور هوادارانش مقابل گسترش فولاد تبریز محروم بود، برای نخستین بار در لیگ هجدهم با حضور تماشاگران آبادانی به میدان رفت.

* بهنام برزای مهاجم صنعت نفت در دقایق پایانی نیمه اول به کادر فنی تیمش خبر داد که مصدوم گردیده و قادر به ادامه بازی نیست.

* داور در نیمه اول سه دقیقه و در نیمه دوم 6 دقیقه وقت تلف گردیده منظور کرد.

* ناصر قلاوند که در دقیقه 71 به جای رضا درویشی به میدان رفته بود، در دقیقه 89 جای خود را به ایمان مبعلی داد. مبعلی به دلیل مصدومیت فقط دقایق کوتاهی قادر به بازی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 87

به "بازی تماشایی خوزستانی ها، کرار ستاره میدان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تماشایی خوزستانی ها، کرار ستاره میدان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید