اندونزی 1.14 میلیارد دلار جنگنده روسی خریداری می نماید

به گزارش طفره، اندونزی میخواهد 11 فروند جنگنده سوخوی روسی به ارزش 1.14 میلیارد دلار خریداری کند.

اندونزی 1.14 میلیارد دلار جنگنده روسی خریداری می نماید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، 2 وزیر کابینه اندونزی امروز سه شنبه تاکید نمود: جاکارتا میخواهد 11 فروند هواپیمای جنگنده سوخوی روسی را خریداری کند. ارزش این قرارداد 1.14 میلیارد دلار خواهد بود و اندونزی بخشی از پول آن را به طور نقد و مابقی را با صادرات کالا به روسیه پرداخت خواهد نمود.

اندونزی وعده داده است تا 570 میلیون دلار کالا در ازای خرید جنگنده های سوخوی 35 به روسیه صادر کند. قرار است جنگنده های سوخو طی دو سال در چند مرحله به اندونزی واگذار گردد.

وزرای دفاع و بازرگانی اندونزی با انتشار بیانیه مشترکی تاکید نمودند: مذاکرات درباره نوع و حجم کالاهای صادراتی اندونزی به روسیه همچنان ادامه دارد. این کالاها احتمالا شامل چای، روغن پالم و قهوه خواهد بود.

روسیه با دور جدیدی از تحریم ها و محدودیت های تجاری آمریکا روبرو شده است. اندونزی بزرگترین اقتصاد جنوب شرق آسیا است و میخواهد فراوری روغن پالم را افزایش دهد، این در حالی است که اتحادیه اروپا تهدید نموده است که مصرف روغن پالم را کاهش خواهد داد.

اندونزی همچنین میخواهد ناوگان فرسوده نیروی هوایی خود را نوسازی کند. اندونزی که در سال 2016 میلادی با مازاد تجاری 411 میلیون دلاری با روسیه روبرو شده بود، قصد گسترش همکاری های دوجانبه با مسکو در زمینه های توریسم، آموزش، انرژی ، فناوری و صنعت هوایی را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4394

به "اندونزی 1.14 میلیارد دلار جنگنده روسی خریداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی 1.14 میلیارد دلار جنگنده روسی خریداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید