اندونزی به دنبال LPG ایران است

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات شرکت دولتی پرتامینا اندونزی اظهار داشت که ممکن است در دیدار رئیس جمهور این کشور از ایران در طی هفته جاری، قرارداد واردات ال پی جی با ایران را در سال 2017 میلادی به امضا برسد.

اندونزی به دنبال LPG ایران است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

همچنین مسئولین شرکت پرتامینا به این نکته اشاره کردند که مجموع واردات ال پی جی در طول سال آینده میلادی به 528 هزار تن خواهد رسید.

در همین حال ویاندا پاسپنوگورا سخنگوی پرتامینا اندونزی گفت: به احتمال بسیار زیاد واردات خود از شرکت ملی نفت ایران را دوباره از سر خواهیم گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد، شرکت پرتامینا در برنامه واردات خود از ایران در سال 2017 میلادی میخواهد که 12 محموله ال پی جی که هر کدام شامل 44 هزار تن گاز است را در دستور کار خود قرار دهد.

سخنگوی پرتامینا توضیح داد، این قرار داد، احتمالا در سفر رئیس جمهور اندونزی از ایران در طی هفته جاری به امضاء خواهد رسید.

این خریدها بخشی از 600 هزار تن گاز ال پی جی است که شرکت پرتامینا در ماه می امسال میلادی توافق نموده که در امسال و 2017 میلادی از شرکت ملی نفت ایران خریداری کند.

پاسپنوگورا گفت، همچنین شرکت پرتامینا در حال آنالیز خرید سهام دو بلوک نفتی و گازی از ایران است که پیش از این در نشست اوپک با وزیر نفت ایران در این باره مصاحبه نموده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد، امیداوریم که پیشنهاد پرتامینا مورد موافقت قرار گیرد و ایران همچنان در حال آنالیز و مطالعه این طرح است و هدف ما نهایی کردن قرار داد با ایران در ابتدای سال 2017 میلادی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3885

به "اندونزی به دنبال LPG ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی به دنبال LPG ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید