اعزام نابغه های ایرانی به مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی

به گزارش طفره، مدیر عامل موسسه بچه ها هوشمند با اشاره به برگزاری نهمین دوره از مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی از اعزام سه نابغه ایرانی به این مسابقات خبر داد.

اعزام نابغه های ایرانی به مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی

به گزارش خبرنگاران، روح الله مخبریان با بیان اینکه 14 اردیبهشت ماه سه نابغه ایرانی به کشور لبنان اعزام می شوند، گفت: این افراد از شهرهای تهران، آبادان و کیش هستند که یک نفر از آن ها در سطح A و دو فرد دیگر در سطح B این مسابقات شرکت می کنند.

وی اضافه نمود: امسال پس از شرکت در هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی PAMA مالزی 2018 و کسب مقام قهرمان قهرمانان در دو سطح A و B، نابغه های ایرانی این بار در نهمین دوره از مسابقات بین المللی لبنان که توسط انجمن بین المللی محاسبات ذهنی ژاپن در 6 سطح A, B,C,D,E,F برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

مخبریان با اشاره به اینکه ایران و لبنان از اعضای بین المللی انجمن PAMA هستند، گفت: این انجمن 21 عضو دارد که علاوه بر ایران و لبنان، تایوان، تایلند، مالزی، آمریکا، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، کره جنوبی، عربستان سعودی، استرالیا، هند، چین، روسیه، قزاقستان، مصر، ازبکستان، تاجیکستان، یمن، امارات و ویتنام هم عضو این انجمن هستند.

مدیر عامل مؤسسه بچه ها هوشمند با اشاره به مسابقات ملی نابغه ها و مسابقات تایلند 2019 گفت: شرکت در مسابقات بین المللی سبب ارتقای روحیه خودباوری در فرزندان ایران زمین می شود. حضور در این عرصه ها سبب به نمایش گذاشتن قدرت ایران و ایرانی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7351

به "اعزام نابغه های ایرانی به مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام نابغه های ایرانی به مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید